קבוצת ברק רפאל: רכישת קרקע, הדרך הקלה והמשתלמת ביותר להשתלבות בשוק הנדל”ן

בימים אלה של אי ודאות שיצרו העליות בשיעורי הריבית המשפיעות על עולם הנדל״ן והמשכנתאות –  מעניין מה הופך דווקא את ההשקעה בקרקע פנויה לכל כך אטרקטיבית? • מסקרן גם אתכם? המשיכו לקרוא
יוני גרין
ח' אב התשפ"ב / 04.08.2022 23:03

בין אם אתם מחפשים מגרש פנוי כדי לבנות עליו את בית החלומות שלכם, ובין אם אתם רוצים לקנות קרקע למטרות השקעה – לקניית קרקע פנויה יש מספר יתרונות גדולים, שלא כל היזמים מודעים להם.

לפי המומחים בקבוצת ברק רפאל – החברה האמינה והמנוסה שיזמה מגוון פרויקטים בארץ ובחו״ל – השקעה בקרקע עשויה להיות אידיאלית הן עבור יזמים מתחילים שמתכננים לרכוש את הנכס הראשון שלהם, במטרה להיכנס לשוק הנדל״ן, והן עבור משקיעים ותיקים יותר המעוניינים לגוון את תיקי הנכסים שלהם.

בימים אלה של אי ודאות שיצרו העליות בשיעורי הריבית המשפיעות על עולם הנדל״ן והמשכנתאות –  מעניין מה הופך דווקא את ההשקעה בקרקע פנויה לכל כך אטרקטיבית?

מסקרן גם אתכם? המשיכו לקרוא!

יתרונות ההשקעה בקרקעות

  1. משתלמת

אם אתם מתקשים לקנות נכס, במיוחד במרכז הארץ שם מחירי הנכסים הם מהגבוהים במדינה, כדאי להקשיב להמלצות של המומחים בקבוצת ׳ברק רפאל׳, ולהתחיל להתעניין ברכישת קרקע פנויה. לטענתם, זו הדרך הקלה והמשתלמת ביותר להיכנס לשוק הנדל״ן.

קניית קרקע פנויה היא הרבה יותר משתלמת מקניית קרקע עם מבנה. אחת הטקטיקות המומלצות היא לקנות קרקע כעת ולבנות עליה בעתיד, כשהתקציב יאפשר זאת. כך תוכלו להבטיח את מקומכם בשוק הנכסים העתידי.

  1. יותר התאמה אישית

אחד היתרונות המובהקים של קניית קרקע פנויה נעוץ בעובדה שהקרקע היא שלכם, ואתם יכולים לעשות בה מה שתרצו, כל עוד אתם שומרים על מגבלות החוק וייעודי הבנייה המקומיים.

קרקע פנויה מציעה לכם מגוון אפשרויות, למשל: להשאיר אותה כפי שהיא או לבנות עליה בית קרקע מותאם אישית. לבנות בריכת שחיה בחצר האחורית עם גן רחב ידיים, או להקצות לחצר שטח קטן יותר, על חשבון בניית בית רחב ידיים. ותמיד קיימת האפשרות למכור את הקרקע ליזם או לבנות עליה נכס מסחרי.

  1. תחזוקה כמעט אפסית

יתרון נוסף בקניית קרקע פנויה נובע מדרישות התחזוקה הנמוכות, בהשוואה לתחזוקה שדורש נכס בנוי. כבעלי קרקע, אתם חופשיים מדאגה לעריכת תיקונים ושיפוצים או למציאת אינסטלטור אמין. המשמעות היא שהקרקע דורשת מכם פחות תשומת לב ופחות דאגות מתח ובזבוז זמן.

  1. עלויות נמוכות

בהשוואה לבעלות על נכס בנוי, הבעלות על קרקע כרוכה בעלויות נמוכות יותר גם בגין תשלומי ביטוח, ארנונה ומיסים אחרים. בעלות על קרקע פוטרת אתכם מטיפולים המוטלים על בעלי נכסים בנויים, כמו תשלום עבור מנהל הנכס, מציאת שוכרים, פינוי שוכרים וכדומה.

כיוון שקניית קרקע היא לרוב זולה יותר מאשר קניית נכס בנוי, קיימת אפשרות שתוכלו לממן את עסקת המקרקעין כולה, מבלי לקחת עליכם את עול המשכנתא.

  1. ערך לא משתנה לאורך זמן

כאשר אתם קונים קרקע פנויה, קחו בחשבון שבדרך כלל היא תישאר במצב שבו קניתם אותה לאורך שנים. נכון שמזג האוויר עשוי להשפיע על מצב הקרקע, אבל במבט לטווח הארוך, קרקע פנויה נוטה לשמור על ערכה לאורך שנים רבות.

אם תקבלו ליווי וייעוץ ברמת המקצועיות שמציעה לכם קבוצת ברק רפאל, תוכלו לבצע רכישה נכונה שתגדיל את ערך הקרקע בצורה משמעותית. זה יכול לקרות במקרים שבהם הקרקע הנרכשת נמצאת באזור לא רצוי, אבל האזור שמסביב מתחיל לעבור התחדשות והופך למקום מגורים הרבה יותר נחשק. זה נכון במיוחד באזורים שבהם הקרקעות עברו שינויי ייעוד והוגדרו כמרכזי צמיחה. התפתחות שכזו עשויה להוביל לעליית מחירי הקרקעות באזור, בן לילה במאות אחוזים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות