צפו • בספרא חגגו יומולדת לסגן ראש העיר צביקה כהן וכולם באו

אחרי הסערות בכיכר ספרא, הגיע הזמן לחגיגה: חבריו של סגר"ע צביקה כהן ערכו לו מסיבת הפתעה לרגל יום הולדתו • צלם חרדים10 תיעד את הסתודדויות, האיחולים והחיבוקים
בן-ארי בועז
ט' אלול התשע"ד / 04.09.2014 17:58

ש..ש..ש… תכנס מהר לחדר הישיבות אל תסתובב עם מצלמה בחוץ, ככה תפס אותי אחד העוזרים בעיריית ירושלים שעוד טען באוזני כי אני מאחר ומסיבת יום הולדת בהפתעה לצביקה כהן.

יום הולדת לצביקה כהן

בפנים בקצה החדר ישבו בצלאל קאהן וחיים אפשטין לשיחת יחסינו לאן, “אני לא אומר שאתה לא צודק, אבל…” הרעים בקולו אפשטיין, ובצלאל קאהן שראה את המצלמה מולו, הסתובב ואמר נו ועכשיו אתה מתעד כדי שתהיה מלחמת עולם שלישית? שמעתי מלחמות הלכתי.

יום הולדת לצביקה כהן

שעה ארוכה כולם כבר גמרו לאוכל את מה שהיה על השולחנות צביקה כהן הגיע ניכנס לחדר לא לפני שצולם בוידאו קצר כשהוא ממלמל “מה עשיתם לי” מה עשיתם לי.. מי הכין את זה… וכך החל מסע החיבוקים כשהוא אומר אתה גם היית מעורב בהפקה של זה?

יום הולדת לצביקה כהן

בוא לפה, בא. קרא צביקה כהן ליצחק פינדרוס, ונעמדו לפי דרישת הצלם שהיה במקום לתמונה משותפת, תשמור את התמונה זה תמונה של אחדות ועשייה. לא שמרנו, פרסמנו.

יום הולדת לצביקה כהן
סגן ראש העיר מאיר תורג’מן הגיע, לאחר החיבוקים והנשיקות הוא גם עלה לנאום, הנאום התקצר כי אנשים לא הפסיקו לדבר כי לא היה כבר מה לאכול, אבל מכל המשפטים שאמר שם היה המשפט הבא הכי חשוב, צביקה הוא קודם כל צביקה.

יום הולדת לצביקה כהן

זה חיבוק ענק, שהתלווה עם קריאת אני אוהב אותך, תצלם, מצדו של צביקה, ומצדו של חבר המועצה נחמניאל סבן, אני ממהר, יש ליפגישות שהתעכבו באתי לאחל מזל טוב, וללכת, אתה לא נשאר שאלנו, והוא ענה שוב, היה חשוב לי לאחל לצביקה ברכות אך יותר חשוב לי להמשיך לעסוק בדברים שאני צריך לסיים לטפל ולעזור לאנשים.

יום הולדת לצביקה כהן

ביציאה תוך כדי שחבר המועצה נחמניאל סבן ממש לקראת המעלית הוא רואה את איש דגל התורה הרב יצחק פינדרוס שניהם מסתודדים קלות, נפרדים, ופינדרוס אומר לעברי אל תראה אותו ככה, הוא אחד הפצצות אנרגיה הטובות של ש”ס בעיריה.

יום הולדת לצביקה כהן

איציק כהן אח של צביקה שיושב בהר חוצבים במשרדי תנועות שס גם הוא הגיע לאחל לברך ולשמוח עם אחיו הגדול ביום הולדתו.

יום הולדת לצביקה כהן

יום הולדת לצביקה כהן

במתפיע בשקט ובצניעות ניכנס לפתע הרב שלום הרוש ראש ישיבת חוט של חסד מחסידי ברסלב, צביקה כהן עזב הכל ניגש אליו ושאל בעצב ובתדהמה מדוע הטריח הרב לבוא עד לכאן? והרב ספשטות ענה לו, זה שנה ראשונה שראינו רוגע בפתיחת שנה ואין בנות ספרדיות או מקהילתנו שנשארו לשבת בבית בתחילת שנת הלימודים ועל כך טרח לבוא להודות אישית .

יום הולדת לצביקה כהן

יום הולדת לצביקה כהן
לאחר מכן הוציא הרב את ספרו האחרון והעניק לבעל השמחה כשהוא מראה לו את ההקדשה החרוטה על כריכת הספר, והמשיך לברכו בכל מילי דמיטב ואריכות ימים ושנים.

יום הולדת לצביקה כהן

בחוץ בנתיים חיים אפשטיין יצא לסיים שיחהחשובה, לצלם הוא אמר זה איש חשוב מי שאתה מצלם, הוא אחד מהחשובים כאן. צלמתי. אם אתם מכירים מי האיש טקבקו

יום הולדת לצביקה כהן

עוגת יום הולדת  הובאה לפני צביקה שהיה נירגש מכדי לשים לב לפרטים הקטנים, והוא החל במסע ברכות לכל המארגנים, ובראשם לעוזרו המסור יוני משריקי ולנשים העובדות בלשכתו ועימו בעיריה, כשהוא מודה להם על הטרחה וההשקעה באירוע הזה.

יום הולדת לצביקה כהן

הרב ליברמן מהסמינר הגיע גם הוא להודות ולברך על ההשקעה שנעשתה השנה והוסרה החרפה בכל נושא הבנות והסמינרים, במהלך הברכות אותם נשא מצא לעצמו מנהל מחלקת חינוך חרדי איתמר בר עזר, לענות לשיחות דחופות בנושא גני העיריה החרדים.

יום הולדת לצביקה כהן

חבר המועצה תורג’מן קיבל את רשות הדיבור הוא הבטיח לקצר כדי שכולם יספיקו להתפלל מנחה, וחילק מחמאות לכולם, ובעיקר לצביקה כהן ולחברי המועצה הצעירים שעימו על הרוח הגבית החדשה במקום.

יום הולדת לצביקה כהן

בצד עמדו והתלחששו שני יועצי ראש העיר ניר ברקת החרדיים, ככל שהתקרבתי הם הנמיכו את קולם, עד שהיו נראים ממלמלים הברות חסרות פשר, לא אפריע להם בתפילת מנחה חשבתי לעצמי, צילמתי ועזבתי אותם על מלמוליהם .

יום הולדת לצביקה כהן

הרב ליברמן סיים את דבריו הנאומים הסתיימו והוא יצא לשיחה קצרה עם חבר דגלה”ת ישראל קלרמן, אתה לא מקליט שאל אותי אחד מהעוזרים שעבר במסדרון… ווידא שאני אכן רק מצלם.

יום הולדת לצביקה כהן

צלם ככר השבת שלומי כהן הפך למבוקש וחברי המועצה החלו לבקש להצטלם עימו, המלצת המדור, עזוב את המצלמה בלב ככר השבת רוץ את כל רחוב מאה שערים פנה ימינה לבניין העיריה ותכנס לפוליטיקה בעיריית ירושלים.

יום הולדת לצביקה כהן

מזל טוב, לאחר השיחה הארוכה עם קובי איזק, נפנה אברימי קרוייזר לאחל ברכות וחיבוקים לצביקה כהן.

יום הולדת לצביקה כהן

שיהיה עד מאה ועשרים ושגם בשנה הבאה נחגוג את יום הולדתך “כמשת”פ” אבל בלי בת אחת שנשארת בבית איחל לו המברך. ובכך ניכנס צביקה כהן לעוד שנה נוספת של עשייה פעילות מבורכת בעיריית ירושלים

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ככה זה נראה
    03/12/2015 05:40
    הגדול מכולם
  1. אין כאן טוקבקים, כנראה שהנושא והאנשים לא בדיוק מענין את הציבור המיוצג על ידם.