מתחיל להיות צפוף בגוש השמאל: אלי אבידר הקים מפלגה חדשה

לפי אבידר, המפלגה החדשה "תהווה בית פוליטי לאזרחים ערכיים, שרואים את נבחרי הציבור שלהם מפריחים סיסמאות - וברגע האמת עושים ההפך" • כל המתקרנפים שסירבו להעביר את חוק נאשם בפלילים, גרמו להפלת ממשלת השינוי - וישלמו על זה בקלפי"
אריה ריבקינד
ה' אב התשפ"ב / 02.08.2022 18:19

חבר הכנסת אלי אבידר, שפרש מ’ישראל ביתנו’,  הגיש השבוע לרשם המפלגות את המפלגה החדשה בראשותו – תחת השם ‘ישראל חופשית’.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

הרשימה הסופית תיחשף בסמוך למועד הגשת הרשימות.

לטענת אבידר, המפלגה תקדם את חוקי הנאשם, שינוי שיטת הממשל וטוהר המידות, ותילחם על זכות כל אזרח להתקיים בכבוד ולחיות על פי דרכו.

אבידר: “הגיע הזמן לחוזה חדש עם הציבור. נקי מנוכלויות ומנוכלים בפוליטיקה. כל המתקרנפים שסירבו להעביר את חוק נאשם בפלילים, גרמו להפלת ממשלת השינוי, והמשיכו את מדיניות רמיסת זכויות האזרח של ממשלות נתניהו. הם ישלמו על זה בקלפי. זה מחדל שגורם לקבוצה עצומה בקרב בוחרינו לאובדן אמון.

“‘ישראל חופשית’ תהווה בית פוליטי חדש לאזרחים ואזרחיות טובים וערכיים, שרואים את נבחרי הציבור שלהם מפריחים מדי ערב סיסמאות קמפיין במסכים – וברגע האמת עושים בדיוק את ההפך.

“זה הזמן לישראל חופשית מדיקטטורה, משחיתות, מכפייה, מחרדה, מהסתה, מגזענות, מבריונות, מעושק, מפשע מאורגן ומפוליטיקאים הססנים, שמטשטשים עמדות כדי לברוח לזרועות נתניהו ברגע האמת.

“זה הזמן לישראל חופשית מנתניהו, ומכל נאשם בפלילים – שלא יוכל להרכיב ממשלה. ‘ישראל חופשית’ תאבק ביוקר המחיה, למען השלום והצדק החברתי, ותפעל בכל כוחה לשינוי שיטת הממשל הרקובה והמסואבת שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אלי אבידר הכלומניק
    02/08/2022 18:29
    יפעת
  1. כולו רעש וצלצולים…רמת עשייה שואפת לאפס…לך הבייתה אבידר…אף אחד לא ירגיש בחסרונך…צעקן ומתלהם…לא רוצים אותך בכנסת…את זה תראה בקלפי ואז תעוף.