היועמ”שית נזכרה: ח”כ כסיף ייחקר בלהב 433 על תקיפת שוטר בהפגנה

אחרי שתועד מכה שוטר: היועצת המשפטית לממשלה אישרה לזמן את ח"כ עופר כסיף לחקירה • בתיעוד מהעימות נראה כסיף כשהוא נצמד עם רכבו לשוטר שנמצא במקום - ולאחר מכן מכה אותו בראשו • מנכ"ל בצלמו: "מצער שהדבר לקח חודשים ארוכים"
חיים טוויל
ה' אב התשפ"ב / 02.08.2022 14:52

היועצת המשפטית לממשלה, עו”ד גלי ברהב-מיארה, אישרה היום (שלישי) לזמן את חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת לחקירה בלהב 433, בגין  תקיפת שוטר.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

ההחלטה מגיעה לאחר שכסיף תועד מכה שוטר בראשו בהפגנה.

בסרטון נשמע השוטר אומר לכסיף: “אתה תזיז את הרכב שלך ואתה לא תיכנס בי”. כסיף צעק לעברו: “לא לגעת בי בכלל”. לאחר מכן הכה כסיף את השוטר בראשו. השניים נצמדו והתעמתו.

השוטר זעם: “פעם אחרונה שאתה נצמד אליי”. כסיף צעק: “מותר לי להיכנס לפה עם הרכב”.

שי גליק, מנכ”ל בצלמו שהגיש את התלונה: “אני שמח על החלטת היועמ”ש. יחד עם זאת, מצער שהדבר לקח חודשים ארוכים ורק אחרי תלונה לנציבות נגדה. אני קורא לה עוד היום לאשר חקירה נגד עודה וטיבי שהסיתו ופגעו אף הם וכן לעקוב ולוודא שעוד טרם הבחירות החקירות יסתיימו ויוגשו כתבי אישום”.

פרקליטו של כסיף, עו”ד דניאל חקלאי, מסר בתגובה: “מצער לגלות שחבר הכנסת כסיף יזומן לחקירת משטרה באמצעות פרסום בתקשורת ולא בדרך החוקית והאנושית הראויה: זימונו האישי והרשמי. עד כה לא קיבל חבר הכנסת כסיף שום זימון רשמי מטעם משטרת ישראל. חבר הכנסת כסיף ציין לאחר האירוע, ואנו שבים ומדגישים, כי אחד השוטרים במקום איים לירות בו וכי השוטר המתלונן התקרב אליו ואף נגע בו בצורה מאיימת”.

לדבריו, “הדברים יימסרו בהרחבה לחוקרי משטרת ישראל אם וכאשר יזומן חבר הכנסת כסיף לחקירה, תוך שחבר הכנסת כסיף יציג לחוקריו גם סרטון שמתעד את הדברים המפורטים לעיל. כסיף הגיע למקום כדי לעמוד לצד המוחלשים מכל שהוחלט לגרש אותם מבתיהם. מובן שלא הגיע למקום כדי להתקוטט עם שוטר או עם כל אחד אחר”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות