חמאס: צה”ל תקף המקום בו מוחזקים שאול וגולדין – ושומר מת

דובר הזרוע הצבאית של חמאס פרסם סרטון בו טען שישראל תקפה והרגה את אחד מאנשי "יחידת הצללים" ששמרו על אחד השבויים הישראלים במבצע 'שומר החומות', ועוד שלושה שומרים נפצעו • גורם ביטחוני: "קשקוש שנועד לייצר ספינים עלובים כאילו אחד מחללי צה"ל נמצא בחיים"
חיים טוויל
ג' אב התשפ"ב / 31.07.2022 19:17

דובר הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, אבו עוביידה, טען הערב (ראשון) כי ישראל תקפה במהלך מבצע ‘שומר החומות’ את המקום שבו מוחזקים אורון שאול והדר גולדין, שהוכרזו חללי צה”ל ומוחזקים בידי חמאס כקלפי מיקוח לשחרור מחבלים.

לפי סרטון שפרסם ארגון הטרור, ישראל תקפה את המקום שבו מוחזקים שאול וגולדין והרגה את אחד מאנשי “יחידת הצללים” של חמאס. מדובר ביחידה סודית של חמאס, ששמרה גם על גלעד שליט בזמנו, ואמונה על שמירה על שבויים.

על פי ההודעה, במהלך מבצע ‘שומר החומות’ הפציץ צה”ל מבנה שבו שהו המגינים על שני החיילים, ואחד מהם מת בהפצצה.

בחמאס מנסים לייצר לחץ וממשיכים לטעון כי אחד החיילים נמצא בחיים, בעוד ההבנה בישראל במשך השנים מאז מבצע ‘צוק איתן’ היא ששניהם נהרגו.

בחמאס הוסיפו כי לא יחשפו את שמו של ההרוג: “אנחנו שומרים את הזכות לשמור את שמו של השאהיד בשלב זה מסיבות ביטחוניות, ונודיע על כך בהמשך, בנסיבות המתאימות”.

עוד מסרו, כי שלושה פלסטינים נוספים נפצעו בתקיפה.

גורם בטחוני בכיר אמר בתגובה להודעת חמאס: ״שקר וכזב. חמאס בלחץ גדול ומחפש להעלות את הסוגיה. קשקוש שנועד לייצר ספינים עלובים כאילו אחד מחללי צהל שנהרגו בצוק איתן נמצא בחיים”.

בסוף יוני פרסם ארגון הטרור הודעה חריגה לפיה חלה הידרדרות רפואית במצבו של הישאם א-סייד, ישראלי בדואי שנמצא בשבי.

יום למחרת פורסם תיעוד של הישראלי כשהוא שכוב במיטה ומחובר לבלון חמצן. כדי לאמת את העובדה שמדובר בתיעוד עדכני, אנשי חמאס צילמו את א-סייד, כשברקע נראית טלוויזיה ובה משודר כינוס בקטר שנערך בימים האחרונים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חמאס נמאס!
    31/07/2022 19:27
    אילנה
  1. למדו לשקר כמו הרוסים!