איילה חסון: ‘יש כוחות שעובדים נגדי יום וליל, כמו משטר בולשביקי’

המגישה הבכירה של 'חדשות 13' בראיון לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל': "אני לא חביבה בבראנז׳ה, בסדר גמור. תכף אנגב את הדמעות… ברגע שיצאתי מהשורות - אנשים איבדו את זה. אין תרופות נגד שנאה ואין תרופות נגד קנאה"
אבי כץ
ג' אב התשפ"ב / 31.07.2022 10:47

אשת התקשורת איילה חסון, המגישה הבכירה בחדשות 13 עשויה להגיש בקרוב תכנית חדשה בערוץ.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

לפי דיווחים, ב’רשת 13′ שוקלים להשיק תוכנית חדשה אותה תגיש יחד עם העיתונאי רביב דרוקר – כאשר פיילוט יצולם השבוע.

בראיון שהעניקה הבוקר (ראשון) לשרון גל ברדיו ‘גלי ישראל’ טענה חסון כי יש אנשים שפועלים נגדה: “יש פה אנשים שעובדים כמו במשטרים בולשביקים. יש כוחות שעובדים נגדי יום וליל, אבל ברוך השם הציבור אומר את דברו.

“אני שמחה על הרייטינג לא בגלל שאני ׳וואו׳ או משהו בסגנון… אלא בגלל שהציבור מעריך ומבין איפה אפשר לקבל מידע ולסמוך עליו, זה משמח אותי, יותר ממרגש”.

היא הוסיפה: “אז בסדר, אני לא חביבה בבראנז׳ה, בסדר גמור. תכף אנגב את הדמעות… אני יודעת מה קרה שפרסמתי תחקירים שהבראנז׳ה אהבה, פרסים וטקסים… אבל ברגע שיצאתי מהשורות – אנשים איבדו את זה. אין תרופות נגד שנאה ואין תרופות נגד קנאה”.

לדבריה, “בנט כבר אמר בעבר בשיחות סגורות שהוא יודע שמשתמשים בו… אולי משהו בי דפוק אבל אין בי שמחה לאיד, כשאדם מתרסק אני לא שמחה לאידו. האנשים שקובעים מתי לחקור ואת מי לחקור יודעים איזה זרועות יש להם בתקשורת, שינסו להגחיך את מי שמפרסם עליהם, הם בעמדות הכח”.

היא זעמה: “איזה גמד חצר תייג אותי כביביסטית, זה גזעני ומגעיל”.

דוד ורטהיים, כתב התקשורת של וואלה, דיווח הבוקר: “בגלריה שישי של ‘הארץ’ עובדים על כתבת תחקיר אודות אילה חסון (בכל זאת, סיכמנו שמדובר במגזין ברנז׳ה)”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איילה חסון
    01/08/2022 10:13
    אלי אוחנה
  1. רק האמת תנצח איילה תמשיכי כך בושה לצבועים.