התעוררה מתרדמת לאחר שנתיים וזיהתה את אחיה בתור התוקף שלה

'סרט מתח' במערב וירג'יניה: רוצח לא עשה עבודה מספיק טובה ושלח את קרבנו, אשה בשנות ה-40 לחייה - לתרדמת של שנתיים • אלא שאז התעוררה האשה הפצועה ולתדהמת השוטרים סיפרה כי אחיה הוא זה שניסה לרצוח אותה
דוד ליבוביץ
ג' אב התשפ"ב / 30.07.2022 22:08

את זה הוא לא ממש תכנן: רשויות האכיפה במערב וירג’יניה עצרו גבר בשנות ה-50 לחייו בחשד לניסיון רצח של אחותו, אחרי שזו זיהתה אותו לאחר תרדמת של שנתיים – בתור התוקף שלה.

הסיפור שעשוי לפרנס סרטי מתח, פורסם באתר ‘מאקו’ ועל פי הפרטים שנמסרו, משטרת צ’רלסטון הביאה למעצר את דניאל פלמר ביום שישי האחרון לאחר שאחותו, ונדה, התעוררה מתרדמת של שנתיים וחשפה את זהותו לבלשים.

הסיפור החל, לאחר ששכנים של ונדה פלמר מצאו אותה ב-10 ביוני 2020 שרועה על הספה בביתה ופצועה באורח אנוש. היא פונתה לבית חולים עם פציעת ראש קשה שתוארה בתור “תקיפה עם גרזן או מצ’טה”. מאז היא הייתה מאושפזת במוסד שיקומי בזמן שבלשים ניסו למצוא את התוקף.

“לאורך השנתיים האחרונות ניסינו לאתר חשודים, חקרנו קצוות חוטים והוצאנו לפועל צווי חיפוש”, אמר רוס מלינגר, השריף של מחוז ג’קסון. “אמנם לא עצרנו לרגע, אבל מעולם לא היו לנו ראיות ודאיות”. ב-27 ביוני האחרון, הנהלת המוסד השיקומי יצרה קשר עם בלשים ודיווחו להם שוונדה התחילה לדבר ואפילו מגיבה לשאלות. שבועיים מאוחר יותר, צמד שוטרים נשלחו למקום כדי לגבות ממנה עדות.

ונדה סיפרה במהלך השיחה שהיא זוכרת את הקרוון שבו התגוררה ליד הבית של אמה וזוכרת שהותקפה. בדוח המשטרה צוין: “היא דיברה על מה שקרה לראשה ואז אמרה שאחיה, דניאל, תקף אותה. כששאלנו למה הוא עשה את זה, היא אמרה שדניאל הוא ‘אדם רע מאוד'”.

דניאל פלמר הובא למעצר ביום שישי האחרון וסירב לשתף פעולה לאורך כל הדרך. על פי הדיווחים, השופט המחוזי היה צריך להגיע בעצמו לבית המעצר, כי החשוד היה כל כך תוקפני. הוא מואשם כעת בניסיון רצח ותקיפה בנסיבות מחמירות. הוא שוהה בינתיים במתקן מעצר מחוזי וסכום שחרורו בערבות עומד על חצי מיליון דולר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות