זה החרדי מאלעד שהולך לכבוש את המשבצת החרדית ברשימת הליכוד

קובי גבריאל, 'איש צללים' שבשנים האחרונות משמש כיועץ פוליטי ואסטרטגי לראשי ערים וחברות וגם בתחום ההתחדשות עירונית, מסתער על המשבצת החרדית ברשימת הליכוד • "בחירתו תוביל לעליה במספר המצביעים לליכוד"
אריה ריבקינד
א' אב התשפ"ב / 28.07.2022 22:14

אחרי שעו”ד שבתאי קטש, חסיד חב”ד מלוד, ויעקב וידר, יו”ר סיעת הליכוד בעיריית בני ברק, הגישו את מועמדותם למשבצת החרדית ברשימת הליכוד לכנסת ה-25 – מגיע היום (חמישי) המתמודד השלישי שאולי יכריע ביניהם וייקח את הקופה.

מהן ההגבלות על השימוש במזומן בקבלה/תשלום הלוואות ותרומות?

הכירו את  קובי גבריאל, חרדי תושב אלעד, שבשנים האחרונות משמש כיועץ פוליטי ואסטרטגי לראשי ערים וחברות וגם בתחום ההתחדשות עירונית.

“קובי זה האיש שכולם מכירים ולא יודעים מיהו. איש צללים”, אומר גורם פוליטי לחרדים 10. “אתם תראו אותו מתכבד בהרבה כנסים של ראשי ערים, מפלגות, אירועים פוליטיים ציוניים. הוא תמיד יהיה בסוד העניינים. הוא מוכר בחצרות גדולי ישראל והמקובלים, מושך בחוטים כדי להניע גלגלים חורקים. לא תמיד יודעים מה עושה שם בין השרים והח”כים, אבל הוא שם, וכולם מכירים אותו.

“הוא עוזר ותורם מזמנו ללא תמורה, ידוע בשל יכולותיו המופלאות לחבר אדם עם מישנהו ולתת מענה לכל בעיה שמתעוררת”.

גבריאל, שהתחנך במוסדות החינוך העצמאי והוא בוגר ישיבות קדושות, פעל שנים רבות בתפקידו כפרוייקטור מטעם ש”ס לטובת איגוד ופעילות המגזר הלא יהודי ולמיסוד פעילותה של הלשכה לפניות הציבור הארצית.

הוא שירת שירות צבאי מלא ומשמש כחייל מילואים פעיל.

“קובי זה לב. לב אחד גדול ואוהב”, אומר אחד ממכריו. “ממסעותיו עם רבנים לקברי צדיקים, מדן ועד אילת, ועד חלוקת מטעמים לחיילם העומדים על המשמר בגבורה בהגנה על הארץ. קובי מאז ומתמיד טען כי אהבת התורה וציונות הן הדבר שצריך לחבר בין כל קצווי הקשת של כלל עם ישראל. הוא שחקן מפתח בחברה הישראלית, אבל הוא בעיקר שחקן נשמה”.

בכיר בליכוד אומר, כי “בחירתו של קובי גבריאל במשבצת החרדית תוביל לעליה במספר המצביעים לליכוד בריכוזים החרדים, ובכלל המצביעים המכירים ומעריכים את ניסיונו הפוליטי כישרונותיו ויכולותיו”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שיהיה בהצלחה
    28/07/2022 23:52
    איציק
  1. עושה רושם שקובי יכול להוסיף רבות למחנה הימני וזה חשוב מאד למען העם והמדינה

  2. כל כולו לטובת הכלל .!
    29/07/2022 02:35
    המתבונן
  3. איש עשייה ברמ”ח אבריו ושס”ה גידיו מדובר בבולדוזר שיודע להזיז דברים ועושה את הכל בטוב טעם ובחוכמה יש בו “חן ושכל טוב” אם יבחר לרשימת הכנסת מטעם הליכוד ללא ספק יעשה המון למען הקהילה הקדושה ממנה הגיע וכמובן לטובת הכלל הצלחתו בפריימריז וכניסתו לכנסת ישראל תהיה בשורה וברכה לעם ישראל חיזקו ואימצו.!🍷

  4. בהצלחה אך מי זה??
    29/07/2022 15:58
    צבי
  5. כתושב אלעד ותיק מימי לא שמעתי על האדם הזה. יתכן ויכולותיו רבות והוא בעל כישורים מבורכים. אך אין כל משמעות לכך שהוא גר באלעד.

  6. למה הוא לא מתמודד בש"ס - הבית הפוליטי שלו המקורי
    30/07/2022 23:19
    קובי
  7. חבל שאנשים מוכשרים מהמחנה הולכים ורועים בשדות זרים שיצטרף לסיעת ש”ס וכל הציבור יהנה מהכישורים שלו ולא ישמש כקישוט במפלגה אחרת

  8. למה אתם מפרסמים מישהו שלא שומע לגדולי ישראל?
    31/07/2022 09:43
    משה
  9. אתם אתר חרדי???
    איך אדם שקורא לעצמו חרדי לביות במפלגה חילונית?