כעת נחשף: זה החשוד במעורבות בהיעלמותו של מוישי, השני שוחרר

בית המשפט המחוזי בירושלים התיר לפרסם: סולומון אברמוב הוא אחד משני העצורים עליהם פורסם ביום שלישי, החשודים במעורבות בהיעלמותו של הנער בן ה-16 ממודיעין עילית, שנראה לאחרונה לפני יותר מארבעה חודשים • העצור השני שוחרר ללא תנאים
חיים טוויל
כ"ט תמוז התשפ"ב / 28.07.2022 19:28

בית המשפט המחוזי בירושלים התיר הערב (חמישי) לפרסם כי סולומון אברמוב, בן 35 מירושלים, הוא אחד משני העצורים בחשד למעורבות בהיעלמותו של מוישי קליינרמן, הנער בן ה-16 ממודיעין עילית.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

מוישי נראה לאחרונה לפני 124 ימים בהר מירון  – ומאז נעלמו עקבותיו.

העצור השני, ששמו לא הותר לפרסום, ונעצר ביום שני בערב – שוחרר הערב ללא תנאים.

אברמוב עצור כבר יותר משבוע. לפי ‘כאן חדשות’, הוא נחקר תחילה בחשד לאירוע אחר, ובימים האחרונים הוחלט לחקור אותו גם בחשד למעורבות במסגרת פרשת ההיעלמות של מוישי.

עורך הדין רועי אטיאס, המייצג את אברמוב מסר: “למען הסר ספק אף אחד לא יכול לחשוד במרשי, גם לא היחידה החוקרת, בכך שגרם להיעדרותו של הנער. אין לי צל של ספק שבסוגיית ההיעדרות מרשי ינוקה מכל חשד בזמן הקרוב”.

ביום שלישי הותר לפרסם כי המשטרה עצרה שני חשודים בחשד למעורבות בהיעלמותו של מוישי. במסגרת צו איסור פרסום שהוטל על פרשה ניתן היה לומר רק כי השניים נעצרו בנפרד זה מזה וכי הם מכחישים את החשדות המיוחסים להם.

משפחת קליינרמן אמרה לאחר מעצרם של השניים: “היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עם ההורים ומעדכנת אותם אודות ההתקדמות בחקירה. אנו רואים מחויבות עמוקה מצד כל העוסקים בפרשה, החל מרמת המפכ”ל, מפקד המחוז, ראש הימ”ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת. אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך כדי לאתר את מוישי, הנעדר מזה 122 יום, ולהשיבו הביתה. בהתאם, אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חשוד בפרשת קלינרמן
    28/07/2022 22:47
    zumy
  1. עם כל הכאב שסובב את הפרשה העלומה וההזויה, אני חוששת שמרב רצון טוב להוכיח שחוקרים ומחפשים תשובות, עוצרים אנשים באופן אקראי.

    • אריק   31/07/2022 01:05

      תפסיקי לחשוש …זאת לא הבעיה שלך …עדיף שלא תכתבי כלום…יש אנשים אמיתיים שסובלים …אל תעלי רעיונות