‘לא מעכל מה שקרה’: שני ישראלים נהרגו ו-5 נפצעו בתאונה קשה בסיני

בן 26 ובת 24 נהרגו במקום ופונו לבי"ח בדהב • צעירה כבת 22 במצב קשה וארבעה נוספים במצב קל • מנכ"ל זק"א: עושים מאמצים רבים כדי לשחרר את גופות שני הצעירים ולהביא אותם בהמשך למעבר הגבול
חיים טוויל
כ"ט תמוז התשפ"ב / 28.07.2022 18:05

שני ישראלים נהרגו וחמישה נפצעו בדרגות פציעה שונות בתאונת דרכים שהתרחשה היום (חמישי) באזור נואיבה שבסיני.

מהן ההגבלות על השימוש במזומן בקבלה/תשלום הלוואות ותרומות?

הערב שוחררו חמשת הפצועים והם בדרכם למעבר הגבול טאבה, בפעילותם של מנכ״ל ארגון זק״א דובי ויסנשטרן שנמצא בביה״ח בנואיבה וצוות משרד החוץ.

מיד עם קבלת הדיווח הקשה על התאונה הקטלנית בסיני, יצא מנכ״ל זק״א לביה״ח המקומי, יחד עם מתנדבי זק”א נוספים, שם פגש את הפצועים ופעל יחד עם משרד החוץ במאמצים מול השלטונות לשיחרור הפצועים, שעושים דרכם באמבולנסים למעבר הגבול טאבה להמשך טיפול רפואי בישראל.

דובי ויסנשטרן: “מדובר ב שהתרחשה בכביש החוף של סיני באזור נואיבה. רכב הסעות שהסיע קבוצה של ישראלים בשנות ה-20 לחייהם התנגש חזיתית ברכב שהגיע ממול ככל הנראה לאחר שנרדם.

“לצערי, בן 26 ובת 24 נהרגו במקום ופונו לבי”ח בדהב. חמישה צעירים נוספים נפצעו, בתוכם צעירה כבת 22 במצב קשה שסובלת מפגיעת בטן וארבעה נוספים במצב קל.

“לאחר מאמצים רבים יחד עם חדר המצב של משרד החוץ הצלחנו לשחרר את הפצועים. במקביל אנו עושים מאמצים רבים כדי לשחרר את גופות שני הצעירים ולהביא אותם בהמשך למעבר הגבול לישראל”.

בתחילה אישרו המצרים להכניס שני מסוקים צה”ליים לתחומה – במטרה לפנות את הפצועים לישראל. בסופו של דבר ההחלטה שונתה והפצועים יוסעו אל המסוקים שימתינו בסמוך למעבר הגבול.

בצה”ל נערכים לפנות את הפצועים לבית החולים סורוקה.

דובר צה”ל מסר: “מסוקים הוזנקו עם לוחמי 669 לגבול מצרים לסיוע ולפינוי הפצועים בתאונת הדרכים שאירעה מוקדם יותר היום”.

קרוב משפחתה של אחת הפצועות בתאונה אמר ל’ישראל היום’: “הנהג שלקח אותם היה פזיז מאוד, הוא עקף כל הזמן ונהג בחוסר זהירות, הם הרגישו את זה תוך כדי הנסיעה. עכשיו הפצועים שם מקבלים טיפול ומחכים שיחזירו אותם לארץ.

“קיבלנו אותה במתנה, היא עשתה לי שיחת וידאו ואני מודה לקב”ה על זה שהיא נפצעה קל, היא הראתה לי את הפציעה שלה. אני עדיין לא מעכל מה שקרה שם, זה דבר קשה מאוד”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המיצרים אותו הדבר לא הישתנו אותם שונאי ישראל
    28/07/2022 18:34
    י.ד
  1. ימח שמם וזכרם לעולם ועד יחד עם כל שונאי ישראל בקרוב