ארנון סגל השתלח ברב יצחק יוסף: ‘מעדיף את האויב’ • בוסו: ‘של נעלך’

ארנון סגל, פעיל הר הבית ואחיו של עיתונאי חדשות 12, המתמודד בפריימריז של הציונות הדתית: "היחס לרפורמים בכותל הוא כמו וואקף יהודי" • על הגר"י יוסף: "יש חילול השם במה שהוא אומר" • בוסו: "אתה פוער פה נגד הראשל"צ, אתה רחוק שנות אור מעולמה של ההלכה האמיתית"
אריה ריבקינד
כ"ט תמוז התשפ"ב / 28.07.2022 13:00

העיתונאי ארנון סגל, פעיל הר הבית –  אחיו של פרשן חדשות 12 עמית סגל ובנו של עורך מקור ראשון חגי סגל –  מתמודד בפריימריז של הציונות הדתית, שיתקיימו שעתידים להתקיים ב־23 באוגוסט.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

בראיון ל’ישראל היום’ הוא אומר כי התנגד לממשלת בנט: “הצעד של בנט היה חילול השם. אדם עם כיפה, שבשם השאיפות שלו גרם נזק עצום לימין שמסוכסך בתוך עצמו, וגרם נזק עצום למילה של פוליטיקאי”.

הוא סיפר: “הגעתי לפוליטיקה דרך פעילותי בהר הבית.  היהודים בהר הבית הם אסקופה נדרסת ואי אפשר להשלים עם זה. זה עוול שלא שונה ממה שנעשה לשחורים באמריקה של שנות ה־50. זו מדיניות אפרטהייד שאנחנו חתומים עליה”.

ארנון לא מעוניין לבנות את בית המקדש – “כרגע”, אבל דורש חופש פולחן וחופש גישה.

אלא שלא כולם שותפים לדעותיו בנושא – וכידוע  רבנים רבים, ובהם הראשון לציון הרב  יצחק יוסף, תוקפים את עליית היהודים להר ואת פעילותו של סגל.

סגל תקף את הגר”י יוסף: “מאוד כאב לי לשמוע את דבריו, יש חילול השם במה שהוא אומר, הוא מעדיף שם את האויב על פנינו”.

סגל גם תוקף את יחס החרדים למתפללים רפורמים ברחבת הכותל: “רחבת הרפורמים קיימת. אני לא יכול לסבול את ההתקפות עליהם, התנכלות לאנשים שבאים להתפלל גם אם זה לא בכללים ההלכתיים. מה שעושים לרפורמים שם זה כמו וואקף יהודי. לא חייבים להגיע לשם על מנת להתריס”.

ח”כ אריאל בוסו הגיב לדבריו נגד הראשון לציון: “של נעלך מעל רגליך כשאתה פוער פה נגד מרן הראשל”צ, אתה רחוק שנות אור מעולמה של ההלכה האמיתית. כל חבריך שאיתם היית מזוהה, אלו שצעקו ימין וחברו לממשלה הרעה הזאת, חשבו גם הם שקריירה נבנית על ידי ביזוי הרבנים הראשיים, הם סיימו הרבה לפני הזמן את הפרק הפוליטי שלהם.

“אני מצפה מיו”ר המפלגה, ידידי בצלאל סמוטריץ, להביע מחאה על ביזוי תלמידי חכמים ולהפריד בין עונת הפריימריז לכבודם של גדולי ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חגי סגל אתה וכל חבריך כולל משפחת אלבום אתם כולכם חולי נפש
    28/07/2022 18:35
    יוסף
  1. אני מאוד מקווה שהוא הברנש הזה לא יבחר באף מפלגה ובפרט לא במפלגה ת דתית כי הוא לא דתי בכלל הוא רפורמי