אמו של מתן צינמן ז”ל: “זו לא היתה תאונה, הבן הקטן שלי נרצח”

חיים טוויל
|
כ"ט תמוז התשפ"ב / 28.07.2022 11:56
רבקה צינמן, אם המשפחה משבות רחל שנפגעה בתאונת הדרכים בכביש 60 ובנה מתן בן ה-6 נהרג, מספרת ממיטתה בבית החולים על האסון: “הרכב ראה אותי והאיץ בזווית חזקה אליי. ניסיתי להתחמק מזה ופשוט נכנס בנו” • “אני מבקשת לפתוח בחקירה בנושא. זה היה פיגוע טרור”

רבקה צינמן, אמו של מתן ז”ל בן ה-6 שנהרג אתמול בתאונת דרכים  קטלנית בכביש 60, סיפרה  הבוקר (חמישי) לכלי התקשורת  על האסון שפקד את המשפחה, טענה כי לא מדובר בתאונת דרכים – וכי בנה נרצח.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

“נסעתי, הכביש היה פנוי גם מהצד השני. הרכב ראה אותי והאיץ בזווית חזקה אליי”, שיחזרה צינמן ממיטתה בבית החולים הדסה עין כרם. “ניסיתי להתחמק מזה ופשוט נכנס בנו. הבן שלי, שהיה לידי, קיבל מכה רצינית בבטן. הבן הקטן שלי נרצח.

“תאונה מכוונת, פיגוע, רצו לפגוע בי. ראיתי בדיוק מה קרה, הייתי בהכרה מלאה. זו לא היתה תאונה. אני מבקשת שיפתחו בחקירה בנושא. זה היה פיגוע טרור”.

הלווייתו של מתן ז”ל בן ה-6  תתקיים בשעה 16:30 בהר המנוחות גבעת שאול בירושלים.

רבקה  לא תצא מבית החולים להלווית בנה – והיא תשודר אליה.

בתאונה שהתרחשה סמוך למעלה לבונה נפצעו עוד שלושה מבני משפחת צינמן – תושבי שבות רחל: אחותו בת ה-12 של מתן  נפצעה קשה ופונתה עם חבלה רב-מערכתית לבית החולים שערי צדק. אח נוסף, בן 10, נפצע באורח בינוני, ואח אחר, תינוק בן חצי שנה, נפצע קל.

אמם של הארבעה, רבקה צינמן, פונתה במסוק לבית החולים הדסה עין כרם, ומצבה מוגדר קל. מהרכב הפלסטיני פונו גבר ואישה שנפצעו באורח בינוני.

לפי דיווח ב’מעריב’, במשטרה סבורים כי למרות הסטייה החדה של הנהגת הפלסטינית, לא מדובר בפיגוע טרור, שכן הנטייה היא להעריך שמדובר בהיסח הדעת ועבירת תנועה חמורה שבוצעה על ידי הנהגת, בשל כך היא גררה תגובה חדה וחוסר שליטה ברכב.