מתן כהנא מתעקש: ממשלה צרה רעה מאוד למדינה בעת הזו

סגן השר לשירותי דת טוען כי ממשלת 61 לא תוכל להתמודד עם אף אחד מאתגרי הליבה של ישראל • "אני לא הסיפור כאן. תוך 10 שניות ויתרתי על מקומי בממשלה" • המתקפה המתוכננת של כחול לבן-תקווה חדשה על שקד: ברגע האמת הם יהיו מוכנים לסייע לנתניהו להקים ממשלת ימין צרה
אריה ריבקינד
כ"ט תמוז התשפ"ב / 28.07.2022 10:50

סגן השר לשירותי דת מתן כהנא מסביר מדוע הוא מתעקש שתוקם בישראל ממשלה רחבה ולא כזו שנשענת על 61 מנדטים בכנסת.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

כהנא סיפר בחשבון הפייסבוק שלו: “בימים האחרונים אני נשאל למה אני כל-כך מתעקש על ממשלה רחבה. ‘הרי בממשלה צרה שתלויה בך תקבל מה שאתה רוצה’, אומרים לי. אז זהו, שאני לא הסיפור כאן.

”כשהבנתי שיש ביכולתי לחזק את הקואליציה, ‘הכיסא’ לא עניין אותי. תוך 10 שניות ויתרתי על מקומי בממשלה”.

לדבריו, “ממשלה רחבה שנשענת על הכוחות המרכזיים בעם חשובה פי אלף ממה יהיה התפקיד שלי. ממשלה צרה בעת הזו רעה מאוד למדינה. לא נוכל להתמודד עם אף אחד מאתגרי הליבה מולם אנו ניצבים. אעשה כל שאוכל כדי שתקום ממשלה רחבה”, הבטיח.

בכחול לבן-התקווה החדשה מכינים לשקד ולהנדל קבלת פנים פוליטית אחרי האיחוד ביניהם, ומתכוונים לתקוף את השניים במסגרת קמפיין.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, במפלגה מתכננים להאשים אותם כי למרות הצהרתם שפניהם רק לממשלת אחדות, ברגע האמת הם יהיו מוכנים לסייע לנתניהו להקים ממשלת ימין צרה, ולכן הצבעה לשקד היא בפועל הצבעה לנתניהו.

שרת הפנים ויו”ר מפלגת ימינה, איילת שקד, ויו”ר דרך ארץ, שר התקשורת יועז הנדל, חתמו אמש על ההסכם לאיחוד מפלגות. השם החדש של המפלגה – “רוח ציונית”.

המסר של שקד והנדל לנתניהו: לא פוסלים ישיבה איתו, אבל יכפו ממשלת אחדות.

שקד תהיה במקום הראשון, מתן כהנא, אם יישאר בימינה, יתפוס את המקום השלישי.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות