“גרם נזק כבד”: כתב אישום נגד מפנצ’ר 21 רכבים בשכונה החרדית

כתב אישום הוגש נגד תושב קריית מלאכי, בשנות ה-30 לחייו, הנאשם שפנצ'ר 21 צמיגים של כלי רכב בשכונת נחלת הר חב"ד • האישום: "גרימת חבלה במזיד לרכב, שהינה עבירה מסוג פשע שעונש מאסר לצידה"
חיים טוויל
כ"ט תמוז התשפ"ב / 28.07.2022 00:21

בבית משפט השלום באשקלון הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב קריית מלאכי, בשנות ה-30 לחייו, המואשם כי פינצ’ר בשעת לילה מאוחרת של ליל שישי לפני כשבועיים, גלגלי 21 רכבים בשכונת נחלת הר חב”ד.

שעות לאחר האירוע הגישו כמה מתושבי השכונה תלונה במשטרה. במהלך יום שישי הוא נעצר והובא לחקירה.

בכתב האישום מיחסות לו עבירות של ביצוע חבלות במזיד.

בשיחה עם חדשות 12 סיפר פקד עידן סויסה: “לפני כשבוע וחצי, בבוקר יום שישי, התחלנו לקבל בתחנה דיווחים של תושבי העיר שהבחינו שהצמיגים שלהם חתוכים, בצורה שאפילו לא ניתנת לתיקון. לחלקם אפילו יותר מצמיג אחד, ושווי הנזק מגיע ליותר מ-2,000 ש”ח. בסך הכול הצטברו 21 רכבים שנפגעו ממעשיו של הנאשם”.

ראש משרד החקירות הוסיף וסיפר: “מיד התחלנו לבצע פעולות חקירה, גם ברמה המודיעינית. הצלחנו להתחקות אחר צילומים שבהם רואים את החשוד כשהוא מסתובב עם כלבו בשעות הלילה בין הרכבים. הוא זוהה ונעצר כעבור מספר שעות.

“בחקירותיו הודה תחילה בגרימת נזק לכמה רכבים, ולאחר פעולות נוספות ותשאול מעמיק התוודה גם על המקרים הנוספים. כלל חומר הראיות, לרבות התיעוד, הועבר ליחידת התביעות של מרחב לכיש, שהגישה נגדו כתב אישום חמור ובו 21 אישומים של גרימת חבלה במזיד לרכב, שהינה עבירה מסוג פשע שעונש מאסר לצידה”.

אחד מתושבי השכונה עימו שוחח COL בבוקר שלאחר האירוע אומר: “מדובר בנזק כבד, חלק מהרכבים יקרים, ברובם נוקבו כל ארבעת הגלגלים, חלקם בשלושת הגלגלים. תחושת הביטחון השלווה בשכונה הופרה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות