זה הסכום העצום שאתי כרייף תובעת מהעיתונאית הדס שטייף

השופטת לשעבר הגישה תביעה אזרחית נגד כתבת הפלילים של גל"צ - שהייתה שותפה לפריצה לטלפון הנייד של אפי נווה ופרסום ההתכתבויות עם כרייף • היא דורשת פיצוי כספי בגובה של 4 מיליון שקל
חרדים 10
כ"ח תמוז התשפ"ב / 27.07.2022 14:41

השופטת לשעבר אתי כרייף תבעה היום (רביעי) את כתבת הפלילים של תחנת הרדיו ‘גלי צה”ל’ הדס שטייף, בעקבות פריצתה לטלפון הנייד של ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נווה, ופרסום ההתכתבויות בינו לבין כרייף.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

על פי דיווח של העיתונאי אבישי גרינצייג ב’גלובס’, כרייף מבקשת סעד של פיצוי כספי בגובה של 4 מיליון שקל משטייף ומנתבעים נוספים. בין הנתבעים, יוליוס רוזנברג שהייתה שותפה לפריצה הלא חוקית לטלפון הנייד, משרד הביטחון,  אשר תחנת גלי צה”ל מהווה יחידת סמך שלו, ומשטרת ישראל.

על פי כתב התביעה, בעקבות הפריצה לטלפון ופרסום ההתכתבויות מתוכו, נפגע שמה הטוב של כרייף, נפגעה פרטיותה, פרנסתה, עיסוקה, תא משפחתה ואף בריאותה הפיזית והנפשית.

על-פי הנטען בכתב התביעה, הנזקים נגרמו כתוצאה מפריצה, חדירה, עיון וחשיפה שלא כדין של תכנים אישיים הנוגעים לכרייף שהיו מצויים במכשירי הטלפון הניידים של עו”ד אפי נוה, אשר ניטלו ונפרצו באופן בלתי חוקי ובניגוד לדין.

בכתב התביעה נאמר, כי הפריצה למכשיר הטלפון הובילה להפצת תכתובות פרטיות ביותר של כרייף, במקביל להליך פלילי פוגעני ופסול שנוהל נגדה ולבסוף נגנז.

כפי שפורסם, כרייף נחשדה בעבר במתן שוחד אישי פסול לראש לשכת עורכי הדין לשעבר נווה תמורת קידום הליך מינוייה לשופטת. כמו כן נחשדה בהשמדת ראיה כשמחקה את התכתובות מתוך הטלפון שלה בזמן החקירה.

התיק נגנז לאחר שהסכימה לפרוש משיפוט.

התביעה הוגשה על סך 4 מיליון שקל. לדברי כרייף, משיקולי אגרה בלבד. את כרייף מייצגים עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין ממשרד חדד-רוט-שנהר ושות’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות