סמוטריץ’: לא עיתונאי ולא נעליים, שופר • גיא פלג: אל תקרא לי יקירי

שיחתם של העיתונאי ויו"ר הציונות הדתית התלהטה במהלך שידור ב-103FM • סמוטריץ טען כי פלג "לא עיתונאי ולא נעליים, שופר של הפרקליטות", וזה השיב: "מדירה שינה מעיניי המחשבה שתהיה שר המשפטים. תענה על שאלות ואם לא - תרד מהקו"
חרדים 10
כ"ח תמוז התשפ"ב / 27.07.2022 10:52

בצל הפרסומים על כוונותיו של סגן ראש מח”ש לשעבר, משה סעדה, לרוץ ברשימת הציונות הדתית בבחירות הקרובות, שוחחו הבוקר (רביעי) גיא פלג וגולן יוכפז ב-103FM עם יו”ר המפלגה, ח”כ בצלאל סמוטריץ’.

במהלך הראיון התעמת סמוטריץ’ עם פלג – ותקף: “אתה לא עיתונאי ולא נעליים, אתה שופר”.

‘בהתייחס לפרסומים על האפשרות שסעדה יחבור למפלגתו, אמר סמוטריץ’: “אין משא ומתן כזה, אני חושב שסעדה איש ראוי בהחלט. זה מופרך לחלוטין, לא היה ולא נברא. בציונות הדתית יש פריימריז והמתפקדים מרכיבים את הרשימה, אשמח אם הוא יבוא לתקן את הכשלים והעיוותים שהוא מתריע בפניהם. האם הוא יחליט שהוא רוצה לתקן אותם דרך המערכת הפוליטית, אני לא יודע, את זה צריך לשאול אותו. בגלל שהמערכת חוסמת כל אפשרות לביקורת ותיקון, סימנו אותו כאויב”.

כשנשאל על המתיחות מול בן גביר, הסביר: “לכולם ברור שצריך להמשיך יחד, ואנו מנהלים משא ומתן. עדיף לעשות אותו בחדרים סגורים. מה שמעסיק אותי זה איך אנחנו בונים רשימה רחבה ומגוונת. נסתדר, יש עוד הרבה מאוד זמן, מציע לא לעמוד עם סטופר, ואני באמת חושב שהעיסוק מיותר.

“אתה יודע כמה זמן סער וגנץ ניהלו מו”מ על החיבור? למעלה מחודש, הם עשו זאת בצורה חכמה. אין מאבק, הדבר היחידי שעומד לנגד עיניי זה איך מביאים לניצחון של המחנה הלאומי. אין דבר כזה ששבועות לא מדברים”.

בהמשך השיחה עלו הטונים, וסמוטריץ’ טען כי פלג “לא עיתונאי ולא נעליים, אלא שופר של הפרקליטות שמדברר צד מאוד מסוים”.

בתגובה השיב לו פלג: “אל תקרא לי יקירי, תענה על שאלות ואם לא – תרד מהקו. זה מדיר שינה מעיני, המחשבה הזו שאתה תהיה שר המשפטים. אתה צודק”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות