אלכס מילר הושבע כחבר כנסת: “להוציא את בל”ד מחוץ לחוק”

אליעזר היון
|
ט' אלול התשע"ד / 04.09.2014 13:13
מילר שכבר כיהן בעבר כחבר כנסת מטעם מפלגת ‘ישראל ביתינו’ החליף את חבר הכנסת שאמה הכהן שעובר לשמש כשגריר ישראל ב-OECD • על בל”ד: “מנצלים בציניות את הכנסת, להוציא אותם מחוץ לחוק”

חבר כנסת חדש-ישן במשכן: אלכס מילר (ישראל ביתנו) הושבע כחבר כנסת ע”י יו”ר הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין, והתחייב ‘לשמור אמונים למדינת ישראל’.

מילר מחליף את חבר הכנסת כרמל שאמה הכהן. את חברותו בכנסת עזב שאמה-הכהן לטובת  תפקיד “שגריר ישראל ל-OECD”, ובאוגוסט 2014 הממשלה אישרה מינוי זה, מה שהביא לסיום כהונתו בת החודשיים בכנסת ה-19

בנאומו הראשון בכנסת אמר מילר: “אני רוצה להודות למפלגתי ולאביגדור ליברמן שפעלו להחזיר אותי לשליחות החשובה הזאת. עברנו תקופה קשה מאוד, מחטיפת הנערים ועד המבצע שעברנו כאן. אנחנו באיזור המזרח התיכון מהווים את טיפת האור שדוחה את החושך מאיזורינו ואת הקיצונים שצומחים אצלנו ומזדהים עם אזרחי טרור ולחסל את אזרחינו”.

מילר תקף גם את מפלגת בל”ד: “אני מדבר על מפלגת בל”ד, ששניים מחבריה כבר הואשמו במגע עם סוכן זר. צריך להוציא אותם מחוץ לחוק. לא יעלה על הדעת שנציגים מהמפלגה הזאת משתתפים בכל אותם אירועים שבאים לפגוע בחיילים שלנו ומגינים על אותם אזרחים שבוחרים בהם. זה ניצול ציני של הכנסת”.