נתניהו: לפיד וגנץ, הפסיקו את הקשקשת. המשבר עם רוסיה חמור

ראש הממשלה לשעבר במתקפה: "אני מודאג מזה שמה שבנינו במשך שנים, מתערער ממש לנגד עינינו. זה קורה בגלל שילוב של חובבנות, חוסר אחריות, ויהירות" • "ההתנהלות שלכם מסכנת את הביטחון הלאומי שלנו. אם המשבר לא ייעצר מיד הוא עלול להביא לפגיעה חמורה בביטחוננו''
אריה ריבקינד
כ"ז תמוז התשפ"ב / 26.07.2022 19:58

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו יוצא הערב (שלישי) למתקפה נגד יאיר לפיד ובני גנץ בעקבות המשבר החריף עם רוסיה.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

נתניהו אמר: “אנחנו נמצאים בעיצומו של משבר מסוכן ביחסים בין רוסיה וישראל. אפשר וצריך לצאת מהמשבר הזה.

“במשך שנים הובלנו מול רוסיה מערכת יחסים שקולה, מאוזנת ואחראית. בימים האחרונים אני מודאג מזה שמה שבנינו במשך שנים, מתערער ממש לנגד עינינו בשבועות האחרונים.

“זה קורה בגלל שילוב של חובבנות, חוסר אחריות, ויהירות.

“יש בקשה אחת מלפיד וגנץ – תפסיקו את הקשקשת. ההתנהלות שלכם מסכנת את הביטחון הלאומי שלנו. אם המשבר לא ייעצר מיד הוא עלול להביא לפגיעה חמורה בביטחוננו”.

דובר ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד מסר בתגובה: ”הנושא מטופל בידי ממשלת ישראל, כפי שאמר היום דוברו האישי של פוטין, אין שום משבר בין המדינות. אילו נתניהו היה טורח לבוא לעדכון מדיני בטחוני אצל ראש הממשלה לפיד, נתניהו היה לומד את העובדות לאשורן.

”היות והוא לא הגיע לעדכון, אנחנו מוסרים לו מכאן שלטובת בטחונה של מדינת ישראל ויהדות רוסיה, זהו נושא שבו יש לטפל בדיסקרטיות ובצינורות ממשלתיים ולא במסיבות עיתונאים והצהרות נטולות בסיס לתקשורת”.

שר הביטחון בני גנץ אמר בתגובה לדברי נתניהו: ”ממשלת ישראל מתנהלת באחריות ובנחישות על מנת לשמור על האינטרסים של מדינת ישראל והעם היהודי. האדם האחרון שיכול לדבר על קשקשת מיותרת בנושאים ביטחוניים הוא נתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות