חסידת חב”ד עלתה לארץ מאודסה – וילדה את בנה ה-14: נפתלי

חנה גיטל ייריש, חסידת חב"ד, עלתה ארצה לפני כ-3 חודשים מאודסה שבאוקראינה, יחד עם בעלה שמואל ו-13 ילדיהם • השבוע הגיעה למיון יולדות במרכז הרפואי 'הלל יפה' כדי ללדת את הילד מספר 14 שלהם
תמי גיל
כ"ז תמוז התשפ"ב / 26.07.2022 18:42

חנה גיטל ייריש,  חסידת חב”ד מאודסה, עלתה לישראל לפני כשלושה חודשים מאוקראינה, יחד עם בעלה שמואל ו-13 ילדיהם.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

השבוע היא הגיעה למיון יולדות במרכז הרפואי ‘הלל יפה’ כדי ללדת את הילד מספר 14 שלהם –  ואחרי שילדה תינוק בריא, אושפזה להשגחה והתאוששות במחלקת יולדות.

לחדר מיון יולדות של המרכז הרפואי ‘הלל יפה’ בחדרה הגיעה השבוע חנה גיטל ייריש, חסידת חב”ד בת 40, עולה חדשה  מאודסה שבאוקראינה, כשהיא בשבוע 38 להריונה.

ייריש עלתה ארצה מברלין, לשם נמלטה בעקבות המלחמה באוקראינה, לפני כשלושה חודשים – יחד עם בעלה שמואל ו-13 ילדיהם, כשהיא בחודש השישי להריונה.

חנה גיטל הוכנסה במהירות לחדר הלידה, שם קיבלה אותה המיילדת נעמי כהן. בתוך זמן קצר היא ילדה תינוק בריא במשקל 3.998 ק”ג.

לאחר הלידה התאשפזה במחלקת יולדות כאשר לאורך כל האשפוז זכתה ייריש לליווי צמוד ויחס חם ועוטף מכל הצוות ובפרט מאולגה ל.ב, אחות במחלקת יולדות.

אולגה, שעלתה לארץ מאוקראינה לפני כ- 30 שנה, מסייעת מאז תחילת המלחמה לעולים ופליטים מאוקראינה בכל מה שנחוץ – בין אם בסיוע רפואי ובין אם במזון, ביגוד וכו’.

“לעלות לארץ עם כל המשפחה מבלי לדעת את השפה ומה עתיד לקרות זה דבר מפחיד ומבלבל. היה לי חשוב לתת לחנה גיטל את התמיכה המלאה, העזרה וכל מה שדרוש כדי שתהיה לה חווית לידה טובה והתאוששות מהירה”, אמרה אולגה.

כעבור יומיים, בליווי בעלה, שהיה מלמד בחיידר של חב”ד באודסה, שוחררה חנה גיטל לביתה עם התינוק החדש, כשהם מרגישים טוב ומודים לכל הצוות על היחס החם שקיבלו.

היום נערכה הברית לרך הנולד ונקרא שמו בישראל: נפתלי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות