122 יום להיעלמות מוישי קליינרמן: חוקרי המשטרה עצרו שני חשודים

שני החשודים נעצרו בנפרד זה מזה והם מכחישים את החשדות המיוחסים להם • עורך דין של אחד החשודים: "לטעמי המעצר הזה הוא מעצר מיותר לחלוטין" • המשפחה: "דורשים שהנושא לא ירד מסדר היום"
חיים טוויל
כ"ז תמוז התשפ"ב / 26.07.2022 17:33

פרשת היעלמותו של מוישי קליינרמן: המשטרה עצרה שני חשודים בחשד למעורבות בהיעלמותו של הנער בן ה-16 ממודיעין עלית. כך הותר לפרסום היום (שלישי).

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

במסגרת צו איסור פרסום שהוטל על פרשה ניתן לומר רק כי השניים נעצרו בנפרד זה מזה וכי הם מכחישים את החשדות המיוחסים להם.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, אחד מהחשודים נעצר לפני כשבוע בחשד למעורבות באירוע אחר, ובימים האחרונים הוחלט לחקור אותו גם במסגרת פרשת ההיעלמות של מוישי. החשוד השני נעצר אמש.

מעצרם של השניים הוארך בשישה ימים.

מוישי נראה בפעם האחרונה במירון לפני 122 ימים – ומאז נעלמו עקבותיו.

משפחתו של קליינרמן אמרה: “היחידה החוקרת נמצאת בקשר רצוף עם ההורים ומעדכנת אותם אודות ההתקדמות בחקירה. אנו רואים מחויבות עמוקה מצד כל העוסקים בפרשה, החל מרמת המפכ”ל, מפקד המחוז, ראש הימ”ר ועד אחרון שוטרי היחידה החוקרת. אנו סומכים על המשטרה שתבצע כל פעולה שצריך כדי לאתר את מוישי, הנעדר מזה 122 יום, ולהשיבו הביתה. בהתאם, אנו דורשים כי הנושא לא ירד מסדר היום”.

חן הולנדר, עורך דינו של אחד החשודים: “לטעמי המעצר הזה הוא מעצר מיותר לחלוטין. הוא חלק ממסע דיג במסגרת חקירה שהתחילה לא היום, ואני מקווה מאוד שהלקוח שלי ישוחרר מהמעצר בהקדם. מדובר על פרשה שנחקרת לא יום ולא יומיים. אני מאמין שכמו במקרי עבר, גם הלקוח שלי ישוחרר מהר מאוד מהמעצר והפרשה הזאת תהיה מאחוריו בקרוב”.

רועי אטיאס, עורך דינו של חשוד נוסף, אמר: “צר לי מאוד על המעצר הזה. כבר מבקשת המעצר ניתן להבין שהחשוד שאני מייצג לא קשור בשום אופן להיעלמות הנער, אלא להיפך – הוא עשה כל שביכולתו לסייע מהמידע שבידו כדי לקדם את מציאתו. אין לי שמץ של ספק שהחשדות יתבהרו ובקרוב הוא ישוחרר מתוך הבנה שאין לו יד ורגל בדבר הזה”.

לפני קרוב לחודש נעצר אדם בחשד למעורבות בהיעלמותו של הנער, אך הוא שוחרר ממעצר כשבוע לאחר מכן.

מעצר החשוד בהיעלמות החל בעקבות שיחת טלפון של חסר בית לגורם אזרחי שמעורב בחיפושים. בשיחה טען, כי חסר בית שעמו הוא מסוכסך נראה עם הנער. במשטרה ייחסו לשיחה ולמעצר פריצת דרך, אולם  גילו שאין קצה חוט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שיחזור התמונות במצלמות האבטחה
    26/07/2022 19:52
    שיחזור
  1. אני מניח שהתמונות ממצלמות האבטחה בהר מירון נמחקו כבר מזמן. ואולי ניתן ע”י מומחה מיוחד למצלמות לעשות רי סטרט או פטנט אחר ולבדוק היטב מי היה בהר מירון ביום ההיעלמות ובסמוך לו, כולל מה שהיה שם! מניסיון אישי שלי בכביש, מסרו לי שהתמונות במצלמות אבטחה של רמזורים נמחקות כעבור יום או יומיים! ואולי גם כאן הם נמחקו? יגעת ומצאת תאמין. יתן ה’ וימצאו בריאים ושלמים בקרוב.