סמוטריץ’: “מצטער שבן גביר הציב אולטימטום, שקד צריכה לפרוש”

יו"ר הציונות הדתית בוועידה הלאומית של חדשות 13 על המו"מ וההצהרות של יו"ר עוצמה יהודית: "אין לי שום כוונה להשתתף בקמפיין הזה" • כינה את הנהגת ערביי ישראל כ"איום קיומי על המדינה" - ותקף את בנט ושקד: "שילכו הביתה ויעשו חשבון נפש"
אריה ריבקינד
כ"ז תמוז התשפ"ב / 26.07.2022 14:34

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, התייחס היום (שלישי) בריאיון  לאודי סגל ב’וועידה הלאומית’ של חדשות 13, למשא ומתן המקרטע על ריצה משותפת עם יו”ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר.

מהן ההגבלות על השימוש במזומן בקבלה/תשלום הלוואות ותרומות?

סמוטריץ’: “כל מי שעוקב אחריי יודע שאת המהלכים הפוליטיים אני עושה בחדרים סגורים. אין לי שום כוונה להשתתף בקמפיין הזה. את המו”מ עושים בחדרים סגורים. אני מאוד מצטער, ואמרתי את זה גם לבן גביר שהוא מציב אולטימטומים, אנחנו ביחד וצריך להמשיך שהציונות הדתית תמשיך להיות חזקה. בן גביר הוא שחקן לגיטימי במערכת הפוליטית”.

סמוטריץ’ מתח ביקורת חריפה גם על הנהגת ערביי ישראל וכינה אותה איום קיומי על המדינה: “השנה האחרונה שועבדה לגרועים שבאויביה. מנסור עבאס יותר מסוכן מאיימן עודה כי הוא נוקט באותה שיטת הסתרה שבה מסתירים את השאיפות והמטרות. כך גם נקט חמאס בזמנו. אלה אויבי מדינת ישראל. אין להם מקום בכנסת והם בכנסת בגלל טרלול של בג”ץ בגלל לשון החוק”.

לטענת סמוטריץ’, בנט ושקד לא יכולים להיות בכנסת ובממשלה עד שיעשו חשבון נפש, כלשונו.

“היינו שותפים וחברים. החבירה הזו לתומכי טרור והרס הדמוקרטיה הישראלית, שבה ראש ממשלה עם 6 מנדטים. הייתה פה פגיעה באמון של אזרחי ישראל ומרגישים שכל הפוליטיקאים שקרנים”.

סמוטריץ’ סיפר: “דרכינו נפרדו לפני הבחירות האחרונות, כשישבתי עם בנט ושמעתי לאן פניו מועדות, ואמרתי שאני לא משתף פעולה עם שקר, הונאה ונזקים אדירים למדינה”.

הוא קרא לשקד להצטרף לבנט ולפרוש: “מי שהיה מעורב בזה, לא ראוי להמשיך במערכת וצריך ללכת הביתה ולעשות חשבון נפש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות