אחרי 4 חודשים: התפתחות בחקירת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן

יותר מ-4 חודשים אחרי שהנער בן ה-16 ממודיעין עילית נעלם, ואחרי שחשוד נעצר בעבר ושוחרר, חלה התפתחות נוספת בחקירה: חוקרי ימ"ר מחוז ש"י עצרו לחקירה בחור שנהג להסתובב בשטחי מירון - ומכיר את החשוד הנוסף שנעצר בפרשה • עם זאת, ספק אם זו תוביל לפריצת דרך
חיים טוויל
כ"ז תמוז התשפ"ב / 26.07.2022 10:33

פרשת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן: 4 חודשים אחרי שנעדר, חלה התפתחות נוספת בחקירת היעלמותו של הנער בן ה-16 ממודיעין עלית, שנראה בפעם האחרונה  במירון.

מהן ההגבלות על השימוש במזומן בקבלה/תשלום הלוואות ותרומות?

עם זאת, ספק אם ההתפתחות, שעל כל פרטיה מוטל צו איסור פרסום, תוביל  לפריצת דרך משמעותית בחקירה.

לפי הדיווח במעריב, אתמול עצרו חוקרי היחידה המרכזית (ימ”ר) של מחוז ש”י במשטרה בחור תושב הר מירון, שעל פי המידע שברשותם, נהג להסתובב בשטחי מירון. הוא מכיר את החשוד הנוסף שנעצר בפרשה.

החשוד נחקר במהלך הלילה, אולם לא סיפק מידע שהוביל להתפתחות כלשהי בפרשה.

הוא יובא הבוקר לבית משפט השלום בירושלים לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

מוישי קליינרמן בן ה-16 נראה לאחרונה במירון בסוף חודש מרץ, ומאז נעלמו עקבותיו. מבצעי חיפוש נרחבים התקיימו באזור מירון. מאות שוטרים ומתנדבים סרקו את היערות בניסיון למצוא רמז למקום הימצאו – אך עד כה ללא קצה חוט.

לפני קרוב לחודש נעצר אדם בחשד למעורבות בהיעלמותו של הנער, אך הוא שוחרר ממעצר כשבוע לאחר מכן. מעצר החשוד החל משיחת טלפון של חסר בית לגורם אזרחי שמעורב בחיפושים.

בשיחה טען כי חסר בית שעמו הוא מסוכסך נראה עם הנער. במשטרה ייחסו לשיחה פריצת דרך, אולם לבסוף גילו שאין קצה חוט.

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הצעה דחופה וחשובה ביותר...
    26/07/2022 15:47
    הצעה דחופה
  1. לקחת מומחים שינסו לשחזר את התמונות של מצלמות האבטחה בהר מירון ביום ההיעלמות! חובת השעה והרגע לבדוק היטב את כל מי ששהה שם במירון בו ביום, ואולי גם יום קודם ויום אחרי? ידוע לי מניסיון אישי, כי במצלמות אבטחה של רמזורים,התמונות נמחקות כעבור יומיים שלוש.יתכן שגם פה הם נמחקו ולכן חובה דחופה לשחזרם ולבדקם היטב. יגעת ומצאת תאמין!

  2. סופר דחוף!!!
    26/07/2022 15:49
    סופר דחוף
  3. לקחת מומחים שינסו לשחזר את התמונות של מצלמות האבטחה בהר מירון ביום ההיעלמות! חובת השעה והרגע לבדוק היטב את כל מי ששהה שם במירון בו ביום, ואולי גם יום קודם ויום אחרי? ידוע לי מניסיון אישי, כי במצלמות אבטחה של רמזורים,התמונות נמחקות כעבור יומיים שלוש.יתכן שגם פה הם נמחקו ולכן חובה דחופה לשחזרם ולבדקם היטב. יגעת ומצאת תאמין!