“שמעתי שיעור תורה, פתאום ניסו להרוג אותי”: פצוע הפיגוע שוחרר

הרב אליעזר (אליוט) מליש, אברך כולל שנפצע ביום שלישי שעבר בפיגוע דקירה באוטובוס בשכונת רמות - שוחרר לביתו • "אין לי מספיק מילים כדי להודות לכם על זה שאני יוצא מפה כך היום"
חיים טוויל
כ"ו תמוז התשפ"ב / 25.07.2022 16:56

בשורות טובות משערי צדק: הרב אליעזר (אליוט) מליש, אברך כולל שנפצע ביום שלישי שעבר בפיגוע דקירה באוטובוס שנסע סמוך לקניון רמות  בשכונת רמות בירושלים, שוחרר היום (שני) מבית החולים שערי צדק.

קניתם דירה: מה הפיצויים שמגיעים לכם בשל איחור במסירת הדירה?

הרב מליש נפצע בפיגוע הדקירה באורח בינוני, כאשר המחבל, ערבי תושב רמאללה, בן 44, התנפל עליו ודקר אותו במברג.

היום, רגע לפני שחרורו מבית החולים, נפגש הפצוע  עם צוות יחידת הטראומה והמחלקה הכירורגית במרכז הרפואי ‘שערי צדק’ שטיפל בו, ועם הנוסע חיים נעים שנטרל את המחבל והציל את חייו.

ד”ר אלון שוורץ, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק, אמר: “אנחנו מאוד שמחים מההחלמה המהירה של אליעזר טיפלנו בו במסירות, הצוותים הרופאים האחיות הפסיכולוגים והעובדים הסוציאליים. אליעזר נפצע פציעות חודרות ומסכנות חיים ומכולם הוא החלים ועדיין מחלים. נמשיך לעקוב אחר מצבו גם לאחר השחרור”.

הרב מליש אמר: “אני רוצה להודות לצוותי ההצלה שטיפלו בי בשטח, לצוות הרפואי המסור שהציל את חיי והעניק לי טיפול רגיש ומסור, לארגוני החסד כמו משפחה אחת והעובדות הסוציאליות, כל אלה נתנו לי את הכוח להחלים בצורה כל כך טובה, ונתנו לי תחושה שאני לא לבד. אין לי מספיק מילים כדי להודות לכם על זה שאני יוצא מפה כך היום”.

על הפיגוע סיפר: “שמעתי באוזניות שיעור תורה ופתאום ניסו להרוג אותי”.

צילום: אוליבייר פיטוסי, פלאש90
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות