בשורת איוב: פטין מולא ואיוב קרא לא יתמודדו במשבצת המיעוטים

בית הדין של הליכוד פסל את אפשרותם של חבר הכנסת פטין מולא והשר לשעבר איוב קרא להתמודד על משבצת המיעוטים • בית הדין קבע גם: משבצת המיעוטים לא תעלה למיקום גבוה יותר
אריה ריבקינד
כ"ו תמוז התשפ"ב / 25.07.2022 13:42

שבועיים לפני הפריימריז בליכוד: בית הדין של הליכוד פסל היום (שני) את האפשרות שחבר הכנסת פטין מולא והשר לשעבר איוב קרא יוכלו להתמודד על משבצת המיעוטים ברשימת הליכוד לכנסת ה-25.

מהן ההגבלות על השימוש במזומן בקבלה/תשלום הלוואות ותרומות?

לפי דיווח ב’ישראל היום’, הדיון התקיים לאחר שח”כ פטין מולא עתר לבית הדין של הליכוד ודרש לאפשר לו לרוץ במשבצת המיעוטים, למרות שהוא חבר כנסת מכהן, וכן ביקש לשפר את מיקום המשבצת, הממוקמת במספר 44 ברשימה – מיקום הנחשב לא ריאלי.

אלא שבית הדין של הליכוד קבע כי חברי כנסת מכהנים יכולים להתמודד רק ברשימה הארצית ולא בשיבוץ מיוחד למחוזות ולמגזרים – נוהג קבוע במפלגת הליכוד.

באשר לדרישת לשפר את מיקום המשבצת בית הדין קבע שמדובר בדרישה פוליטית ולא משפטית, ולכן משבצת המיעוטים לא תעלה למיקום גבוה יותר.

גם הח”כ  לשעבר איוב קרא ביקש לדחות את החלטת ועדת הבחירות של הליכוד שלא לאפשר לו לרוץ במשבצת המיעוטים. בית הדין של הליכוד דחה את בקשתו ואמר שלא יתערב בהחלטות ועדת הבחירות של המפלגה.

מולא הגיב: ”בבחירות הקרובות הדרוזים הם אלה שיביאו את המנדט ה-61 לגוש הימין ואני אעשה הכל בשביל שזה יקרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות