מוציא את האוויר מהבלון של גפני? יעקב אשר: “אין כוונה לרוץ בנפרד”

ח"כ יעקב אשר על האיומים שמפזר גפני לרוץ בנפרד מאגו"י: "לאף אחד אין מטרה בריצה נפרדת, לא הייתה מטרה או כוונה כזאת. יש נושאים עקרוניים שנמצאים בשולחן בקודש פנימה אצל גדולי ישראל ועליהם מתנהל שיח, אבל איומים או כיפופי ידיים - אין כאן"
אריה ריבקינד
כ"ו תמוז התשפ"ב / 25.07.2022 10:09

קורע את ‘חליפת האיומים’ של יו”ר דגל? ח”כ יעקב אשר שוחח הבוקר (שני) עם יקי  אדמקר וישראל כהן בתחנת הרדיו ‘קול ברמה’ על האיומים שמפזר ח”כ משה גפני לרוץ בבחירות הקרובות בנפרד ממפלגת אגודת ישראל.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

“לאף אחד אין מטרה בריצה נפרדת, לא הייתה מטרה או כוונה כזאת”, אמר ח”כ אשר. “יש נושאים עקרוניים שנמצאים בשולחן בקודש פנימה אצל גדולי ישראל ועליהם מתנהל שיח, אבל איומים או כיפופי ידיים – אין כאן”.

הוא הוסיף: “יש עיתונות ויוצאים הדלפות וסיפורים – זה בסדר. אחרת, מה היו עושים 120 יום עד הבחירות? אני אומר שלאף אחד אין סיבה ללכת בנפרד. יש נושאים ללבן, וכשהם יולבנו – יהיה בסדר”..

על החשש שמצביעים חרדים נוהרים אחרי יו”ר ‘עוצמה יהודית’ אמר: “בן גביר זה לא הסיפור והוא לא התחרות שלנו. אפשר לקטר ולחפש גימיקים או אקשן בשוק מחנה יהודה. זה לא רע עבור בין הזמנים, אבל בסוף זה לא בשבילנו. אנחנו נבחנים כעת על הזהות שלנו ורק אדם חרדי יכול לייצג אדם חרדי”.

האם הוא שולל תמיכה אפשרית בגנץ וסער? אשר, הידוע כמקורב לשר הביטחון, התייחס לאפשרות הזו:  “עזבו קריצות. אנחנו במרוץ ומטרתנו להגיע ל-61 מנדטים. מה יקרה בשאר הגושים? המשחק הפוליטי קיים אבל אנחנו בכיוון אחד. היום, מחר ובחודשים הקרובים – זאת המטרה שלנו ולא שום דבר אחר”.

כאשר התבקש בשידור חי לתת את מספר הטלפון שלו לטובת המאזינים – הגיב: “את הגימיקים האלה תשאירו לפוליטיקאים אחרים. אין ילד בבני ברק שלא מכיר את המספר שלי ושל עוזריי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות