כך התוכי “יענק’לה” דחה את הגירושין של בעליו בבית הדין הרבני

מתן גט בבית הדין הרבני במרכז הארץ ממשיך להתעכב, רק בגלל שהבעל והאישה שוב לא הסכימו לוותר על התוכי שבבעלותם - כאשר כל צד טוען: יש לי כלפיו "קשר רגשי מיוחד"
חרדים 10
כ"ה תמוז התשפ"ב / 24.07.2022 13:17

התוכי “יענק’לה”, תוכי מסוג ג’קו, ממשיך להוות עילה במאבק הגירושין בין בני זוג ממרכז הארץ.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

למרות התערבות בית המשפט לענייני משפחה, ואף מינוי מומחה שיקבע האם בנו הבכור של הבעל מנישואיו הקודמים קשור אף הוא לציפור והוא זקוק לו, כחלק מקשר מיוחד שנרקם ביניהם.

כעת, המחלוקת עברה לטיפול של בית הדין הרבני ומנעה את הגירושין.

לפי דיווח ב’מעריב’, באחד מסבבי הדיונים בבית המשפט לענייני משפחה, עלה לדיון גורלו של “יענ’קלה”, ומי מבני הזוג יקבל אותו לרשותו. כל אחד מהצדדים טען לבעלות על התוכי, כשהאב טען כי הוא קשור לתוכי ב”קשר רגשי מיוחד”.

האישה, מנגד,  טענה כי התוכי שייך לה וכי גם היא קשורה אליו מאוד. בית המשפט, כאמור,  מינה מומחה לעניין.

לקראת סוף ההליך, הגיעו הצדדים לבית הדין הרבני לקבלת גט. באמצעות עורכת הדין שרין סולן, המשיך הבעל לטעון בסבב האחרון, הפעם בפני הדיינים כי התוכי שייך לו.

בבית הדין ציינו הרבנים כי המחלוקת בעניין “יענ’קלה” הועברה לדיון של מומחה, והוא אמור לבדוק את הקשר הרגשי של התוכי למי מהצדדים, או לחילופין האם יש בדרישה של אחד מהשניים מהלך נקמני.

עו”ד סולן הדגישה כי המחלוקת הזו מקורה בצורך של הבעל בתוכי, לא רק לטובתו. האישה, מנגד,  טוענת כי מדובר במהלך נקמני כנגדה.

לפי הדיווח ב’מעריב’, הדיינים ניסו לפתור את המחלוקת בדרך לגט בין בני הזוג אבל האישה טענה כי היא נקשרה אל “יענ’קלה” רגשית.

עו”ד סולן טענה כי בבית המשפט לענייני משפחה, כבר הסכימה האישה כי בעל החיים לא יישאר ברשותה. בבית הדין הרבני חזרה בה ומתן הגט והדיון נדחה למועד אחר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות