פחד: מטען חבלה רב עוצמה אותר במסעדת יוקרה כשרה במושב בדרום

לפי החשד, המטען הונח בכניסה למסעדה בעקבות סכסוך של הבעלים עם עבריין בכיר המשתייך לאחד מארגוני הפשיעה הגדולים באזור הדרום • בצעד חריג: המשטרה סגרה את המקום ל-15 ימים
חיים טוויל
כ"ה תמוז התשפ"ב / 23.07.2022 22:32

במסעדת ‘רטטוי’, מסעדה יוקרתית כשרה במושב אמונים, אותר ביום חמישי האחרון מטען חבלה רב עוצמה, שאם היה מתפוצץ – ככל הנראה היה גובה חיי אדם רבים, גם של אזרחים חפים מפשע.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

לפי הודעת המשטרה,  היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי מנהלת מיום חמישי האחרון חקירה סמויה, שהתנהלה עד כה תחת צו איסור פרסום גורף, בעקבות הנחת מטען חבלה רב עוצמה, שהוצמד בכניסה למסעדה – שנוטרל על ידי חבלני המשטרה טרם הפעלתו, וממצאיו הועברו להמשך חקירה.

לאור הסכנה הממשית והחשש הכבד לשלום הציבור שמגיע מדי יום אל המסעדה, הוחלט במסגרת החקירה לבצע שימוע לבעל העסק ולסגור את המקום בצו מנהלי למשך 15 ימים.

על פי מידע שהגיע לידי משטרת ישראל בעת האחרונה, עולה החשד שהרקע הוא סכסוך פלילי שהתגלע בין בעל המסעדה לעבריין בכיר המשתייך לאחד מארגוני הפשיעה הגדולים באזור הדרום – לפי החשד בעקבות קשרים אישיים שניהל.

לאור המידע, חוות דעת החבלנים וגורמי המקצוע במשטרה, על החשש הכבד לחיי הציבור שמגיע אל המסעדה, העובדים והבעלים, בעקבות אותו סכסוך פלילי, הוחלט במשטרה לפעול בשני מאמצים מרכזיים:

• מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה ברק מרדכי החליט על הקמת כוח משימה מיוחד שיפעל בשיתוף עם ימ”ר לכיש, במטרה לסכל ולמנוע פעולות פליליות נוספות העלולות לפגוע ולגבות חיי אדם, תוך התמקדות בארגוני הפשיעה.

• לאחר ביצוע כלל השיקולים והאיזונים בין שמירה על שלום הציבור ומניעת פגיעה בחיי אדם, לבין מעורבותו האישית של בעל המסעדה בסכסוך, הוחלט לקיים לו שימוע מנהלי על ידי קצין משטרה, שבמסגרתו הוחלט על סגירת בית העסק מכוח סעיף 23 לחוק רישוי עסקים, וזאת למשך 15 ימים עד לתאריך ה-6.8.22, לשם שמירה על שלום הציבור וביטחונו, ובמטרה למנוע אירועים נוספים העלולים להעמיד את באי המקום בפני סכנה ממשית לחייהם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משטרת ישראל ומדינת ישראל..
    24/07/2022 13:41
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ב”ה
    כרגיל, המדיניות לפגוע במותקף ולא בתוקף.