אסון הבולען: בעלי הווילה נשלחו למעצר בית – והורחקו מכרמי יוסף

בעלי הווילה שנעצרו בעקבות אסון הבולען במסיבת הבריכה שוחררו למעצר בית אך הורחקו מכרמי יוסף • חשודים בגרימת מוות ברשלנות • עורך דינם ציון אמיר: "מדובר בטרגדיה איומה, אירוע חריג מאוד. דבר כזה פעם קורה פעם ב-100 שנים"
חיים טוויל
כ"ג תמוז התשפ"ב / 22.07.2022 12:53

בית משפט השלום בפתח תקווה שלח היום (שישי) למעצר בית את רחל ונתן מלר, בני הזוג שחשודים בהפעלת הווילה בכרמי יוסף שבה נפער הבולען שגרם למותו של כליל קמחי ז”ל בעת מסיבת בריכה.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בשבעה ימים מחשש לשיבוש חקירה, אך השופט החליט שהשניים יהיו במעצר בית בביתם בשרון עד יום שני בצהריים.

הם הורחקו למספר ימים מהיישוב כרמי יוסף שבו התרחש האסון ונאסר עליהם ליצור קשר עם גורמים שקשורים לאירוע. על פי החשד הם הפעילו את המקום ללא רישיון.

החקירה הוטלה על יחידת ההונאה של מחוז מרכז.

כליל קמחי ז”ל בן ה-32 מתל אביב נלכד בבולען שנפער בתחתית הבריכה, ולאחר כארבע שעות של חיפושים הוא אותר ללא רוח חיים.

החוקר המשטרתי אמר בדיון בבית המשפט: “המקום נוהל ללא היתר וללא סמכות, אדם קיפח את חייו, לחשודים יש תרומה ענפה לאירוע הטרגי, החשודים יכלו למנוע את האירוע הטרגי הזה אם היו פונים לבקשת היתר מתאים. לחשוד יש הרשעה קודמת ישנה של בנייה ללא היתר, היחידה החוקרת תבדוק אם יש קשר בין ההרשעה הקודמת לאירוע הנ”ל”.

עו”ד ציון אמיר, סנגורם של בני הזוג אמר לחדשות 12: “תמה על מעצרם של הלקוחות שלי בן 70 ורעייתו בת 65, נעדרי עבר פלילי, שמעולם לא הסתבכו עם החוק, מדובר באירוע טרגי שצריך להיחקר, ואם המקום פעל ללא רישיון הדבר ייבדק. אבל לא היה צורך במעצר החריג של השניים.

“מדובר בטרגדיה איומה, אירוע חריג מאוד לא פחות ממכת ברק. דבר כזה פעם קורה פעם ב-100 שנים, וזה קרה למרבה הצער לאדם צעיר בתחילת חייו שמצא את מותו בצורה כל כך טרגית וקשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות