לא מכיר אותם? העצה המוזרה של שגריר ישראל באוקראינה לברסלבים

השגריר ישראלי חזר לעבוד מקייב באופן חלקי: "אוקראינה טרם החליטה אם לאשר הגעה לאומן בראש השנה, אבל יהיה קשה מאוד להבטיח את ביטחון המתפללים. לכן הייתי ממליץ להימנע מהגעה"
חרדים 10
כ"ג תמוז התשפ"ב / 22.07.2022 11:49

שגריר ישראל באוקראינה, מיכאל ברודסקי, הניף לפני חודשיים את דגל ישראל סמוך לבניין השגרירות בקייב. עובדי השגרירות, שעברו לפעול מפולין אחרי הפלישה הרוסית, עובדים כעת במתכונת של שבועיים-שבועיים: חצי מהחודש בבירה האוקראינית וחציו בוורשה.

מקדם שוויון תעסוקתי מגדרי? אתה יכול לקבל מענק! • הנה כל הפרטים

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

בראיון שהעניק ל’ידיעות אחרונות’ נשאל השגריר ברודסקי האם חסידי ברסלב יוכלו לנסוע לאומן לקראת ראש השנה הקרוב – והשיב: “השבוע ניהלתי שיחות בנושא עם ראשי השלטון האוקראיני. ההחלטה על ראש השנה טרם התקבלה. חשוב להדגיש שאוקראינה נמצאת במלחמה ויהיה קשה מאוד להבטיח את ביטחון המתפללים”.

השגריר, שככל הנראה אינו מבין את משמעות של ‘אומן, ראש השנה’ המליץ לחסידים: “לכן, ללא קשר להחלטה בקייב, השנה הייתי ממליץ לכל הישראלים להימנע מהגעה לאוקראינה”.

ברודסקי נשאל איך היחסים שלו עם שגריר אוקראינה בישראל?

“במישור האישי יש לנו יחסים טובים מאוד. עם זאת, לעיתים הביקורת שלו על ישראל אינה מוצדקת ואף פוגעת ביחסי המדינות. אני מודאג ממצב היחסים ועושה הכול על מנת לחזק את הידידות וההערכה בין שני העמים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות