“מקרי תקיפה חמורים”: עלייה דרמטית בתקיפות ילדים בבני ברק

על פי נתוני 'השומרים', עם התקרבות ימי בין הזמנים חלה עלייה של עשרות אחוזים באירועי תקיפה חמורים שמתבצעים כנגד ילדים בכל הגילאים • "משקיעים משאבים רבים להביא לתפיסתם של התוקפים, שחלקם נדמים כאנשים נורמטיביים"
חיים טוויל
כ"א תמוז התשפ"ב / 20.07.2022 13:35

לקראת בין הזמנים: ארגון ‘השומרים’ מתריע בפני הורי הילדים והילדות בעיר בני ברק, כי בתקופה האחרונה, ובפרט בימים האחרונים, עם התקרבות ימי בין הזמנים –  חלה עלייה מדאיגה במקרי התקיפה נגד ילדים וילדות.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

על פי נתוני ‘השומרים’, מדובר בעלייה של עשרות אחוזים באירועי תקיפה חמורים שמתבצעים כנגד ילדים בכל הגילאים – לעומת התקופה אשתקד.

בארגון ‘השומרים’ מציינים, כי המקומות המסוכנים ביותר הם גינות, חנויות ובחצרות הבתים. על כן, יש להימנע לשלוח את הילדים למקומות אלו ללא השגחה.

בארגון אומרים, כי “אנשי חינוך העובדים בשיתוף פעולה עם הארגון מטפלים ממש בימים אלו בכמה מקרים מזעזעים שאין המקום לפרטם”. לדבריהם, “בארגון משקיעים משאבים רבים להביא לתפיסתם של התוקפים, שחלקם נדמים כאנשים נורמטיביים לחלוטין”.

גורם בכיר ב’השומרים’, המטפל בנפגעים מול גורמי המקצוע, אומר: “מדובר בפגיעות שעלולות להוביל לנזק בלתי הפיך לילדים. על ההורים להגביר את היערנות ולפקוח עין על הילדים הקטנים. כמובן, שבכל מקרה שבו עולה חשד לתקיפה, יש לפנות באופן מיידי למוקד הארגון לצורך מניעת המקרה הבא”.

מנכ”ל הארגון חיים רוטר: “אנו מתקרבים לימי בין הזמנים, ומטבע הדברים ילדיכם יוצאים מהבית לבדם לשחק בגנים ציבוריים, מבלי לקחת בחשבון את הסכנה החמורה שטמונה בכך. אנו בארגון השומרים פועלים באופן מאסיבי, גם באמצעים טכנולוגיים על מנת לשים את ידינו על התוקפים, אבל צריכים גם את הסיוע שלכם – ציבור ההורים והתושבים, תשמרו על ילדיכם, פקחו עיניים על כל חשוד ודווחו מיידית למוקד הארגון.”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין צורך לקרוא לארגון השומרים
    20/07/2022 13:49
    גרשון
  1. הם עובדים יחד עם המשטרע שהם כידוע ציוניים! יש לשבור לאותם מטרידים את הידיים ואת הידיים באמצעות מקלות.

  2. הפריצות החרדית
    20/07/2022 21:28
    יודי 1
  3. הרחוב החרדי פרוץ וזו התוצאה. כל מאה מטר בוטיק אופנה ופאות ואז בשבת ברחובות העיר החרדית יש כל שבת מצעד הגאוה. מה אתם רוצים מהחילונים בהמות אתם גרועים מהם