‘קפץ על נערה והכניס לתא המטען’: נחשפה הסיבה לניסיון החטיפה

בתום חקירה בימ"ר של מחוז חוף במשטרה, הוגשה הצהרת תובע נגד אלכסנדר מוזגובוי, בן 30 מפרדס חנה, על ניסיון חטיפה ותקיפה של צעירה כבת 16 תושבת היישוב
חיים טוויל
כ"א תמוז התשפ"ב / 20.07.2022 12:06

בתום חקירת היחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה הוגשה הבוקר (רביעי) הצהרת תובע טרם הגשת כתב אישום נגד אלכסנדר מוזגובוי, תושב פרדס חנה בן 30, החשוד בניסיון חטיפה ותקיפה של צעירה בת 16 תושבת היישוב בתחילת החודש.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

ראשיתה של החקירה בתחילת החודש, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע חטיפה בפרדס חנה, כאשר גבר ניסה להכניס לתא המטען ברכבו נערה בת 16 שעסקה בפעילות ספורטיבית – אולם הכשל במזימה ונמלט ברכבו.

בתום הערכת מצב שערך מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, הופקדה החקירה בידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ”ר) מחוז חוף.

בחקירה מאומצת שהתנהלה במחלק נוער חשיפה בפיקודו של רפ”ק תומר קסלסי הצליחו החוקרים להתחקות אחר רכבו של החשוד במעשה ובכך לעלות על זהותו. בסריקות שערכו השוטרים לאיתורו של הרכב, זוהה הרכב על ידי אחד משוטרי תחנת זיכרון יעקב חונה סמוך לבית באחד מרחובות העיר.

בלשי הימ”ר איתרו את החשוד בביתו, ועצרו אותו לחקירה במשרדי הימ”ר, בחשד לניסיון חטיפה ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

מהחקירה עלה, כי החשוד זיהה את הקורבן מבצעת אימון ספורט בשעות הערב לבדה, אז גמלה בליבו ההחלטה לחטוף אותה ובכך לעורר פרובוקציה בעיר.

החשוד מיקם את רכבו, ארב לקורבן מאחורי חומה וכשזו הגיעה אליו קפץ עליה והכניס אותה לתוך תא המטען של רכבו.

הנערה אשר נאבקה בו ואחזה ברכב נפלה לרצפה, אך החשוד ניסה למשוך אותה שנית לתוך תא המטען – ובזכות התנגדותה הצליחה להימלט אל אזרחים ששהו בסמוך.

החשוד נמלט מהזירה לאחר שזיהה את האזרחים.

לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בחיפה והבוקר, כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה לבית משפט השלום בחיפה באמצעות המשטרה הצהרת תובע נגד החשוד לצורך הארכת מעצרו, טרם הגשת כתב אישום בעבירות המיוחסות לו.

ראש מחלק נוער חשיפה בימ”ר חוף, רפ”ק תומר קסלסי: “מדובר באירוע חמור שלולא נחישותה של הקטינה וסיוע של אזרחים ששהו בסמוך ייתכן והיה מסתיים באופן טראגי. בשל נסיבות המקרה הטיל מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר את החקירה על חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף. פעלנו במהירות וביעילות תוך שיתוף פעולה עם תושבי פרדס חנה וגורמי המועצה על מנת להתחקות אחר רכבו של החשוד במטרה לאתר את זהותו, להביא למעצרו ולהשיב את תחושת הביטחון לציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות