‘ס”מ שמאלה או ימינה ולא הייתי פה’: שיר נפצעה בפיגוע אבנים

ביום שישי האחרון, נפצעה שיר לב מרמת גן באורח קשה מאבנים שהושלכו על הרכב בו נסעה עם בעלה וארבעת ילדיה • היא מאושפזת בבית חולים ובפניה שברים מורכבים • בריאיון מיוחד מספרים שיר ובעלה תום לכרמל דנגור על הפציעה הקשה והטראומה - בדרך להתארח בשבת אצל סבתא
חרדים 10
כ"א תמוז התשפ"ב / 19.07.2022 22:38

משפחת לב מרמת גן לא דמיינה לעצמה שנסיעה לשבת אצל סבא וסבתא ביישוב פסגות – תסתיים בפיגוע. אבל כשהם הגיעו לקטע מכביש 60, שעובר בכפר לובן א שרקיה – מחבלים פלסטינים יידו לעברם אבנים גדולות.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

“יש בי חלק שבחר לחיות, סנטימטר שמאלה או ימינה – ולא הייתי פה”, סיפרה שיר לב, שנפצעה קשה מיידוי האבנים אל הרכב בו נסעה עם משפחתה בשיחה עם כרמל דנגור מ’כאן חדשות’. “לא ייתכן שבן אדם פשוט יזרוק עליי אבן וישנה לי את כל החיים מקצה לקצה”.

כביש 60 הוא הכביש המרכזי ביותר ביהודה ושומרון. בנקודה בה מחבלים פצעו את שיר – עוברים מדי יום אלפי נהגים ישראלים.

תום לב, בעלה של שיר, סיפר בראיון עם כרמל דנגור כי הוא, רעייתו וילדיהם נסעו לסבא וסבתא כדי לחגוג יום הולדת: “סך הכול רציתי לנסוע לחגוג יום הולדת לבן שלי בשבת. נסעתי לתומי דרך כביש 60 לא ידעתי שיש איתו בעיה כלשהי, נסענו בו הרבה פעמים.

“ממש בלי התראה מוקדמת שמעתי פיצוץ מאוד חזק בחלון. הסתכלתי על שיר וראיתי שהפנים שלה נפולות ומדממות, חשבתי שירו בה בהתחלה”.

שיר פונתה לבית החולים שערי צדק במצב קשה. היא סובלת משברים מורכבים בפנים, והרופאים צופים לה תהליך שיקום.

צפו בראיון. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות