סמוטריץ’ ובן גביר נפגשו: סיכמו על מו”מ מואץ כבר בימים הקרובים

ראשי עוצמה יהודית והציונות הדתית נועדו בצהריים: "הפגישה התנהלה באווירה טובה" • לחץ מלשכת נתניהו: לסיים את הסאגה ולמנוע ירי בנגמ"ש
אריה ריבקינד
כ' תמוז התשפ"ב / 19.07.2022 16:11

יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ ויו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר נפגשו בצהריים (שלישי) לדיון על ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-25.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

מלשכותיהם של סמוטריץ’ ובן גביר נמסר: “הפגישה התנהלה באווירה טובה, והצדדים סיכמו על מו”מ מואץ על מנת להגיע להסכמות מהירות על ריצה משותפת כבר בימים הקרובים”.

הפגישה התקיימה לאחר שלפי דווח בגלי צה”ל, בלשכתו של בנימין נתניהו מפעילים לחץ בימים האחרונים על סמוטריץ’ ובן גביר על מנת שיגיעו להסכמות וירוצו יחד בבחירות הקרובות.

מטרת הלחץ שמופעל על השניים: לסיים את הסאגה ולמנוע ירי בנגמ”ש שיכול להביא לפיצול הרשימות. בלשכת נתניהו רוצים איחוד סופי בין השניים כבר בזמן הקרוב.

ח”כ סמוטריץ’ אמר הבוקר ל’גלי ישראל’: “אנחנו בעזרת השם הולכים ביחד, השותפות הזו הוכיחה את עצמה. ננהל את זה בחדר סגור מתוך אחריות, יש דבר אחד שמעניין אותנו – האחריות למדינת ישראל ולימין, אוי ואבוי אם נתעורר לממשלת לפיד והמשותפת”.

הוא הוסיף ועקץ: “איתמר, שאני מאד אוהב ומעריך – טועה שהוא מנהל את זה בתקשורת כבר חודש, אבל כל אחד והסגנון שלו. ‘יש את מה שמבשלים במטבח ויש את מה שמגישים לאורחים בסלון ארוז ויפה. מעולם לא היה ולא נברא שאיתמר התקשר או שלח הודעה – ולא התייחסתי, עצוב לי אבל אני לא רוצה להיכנס לזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות