5 טיפים לעיצוב סלון הדירה: בחירת הסגנון ותכנון התקציב

הסלון מהווה את אחד מהחללים החשובים ביותר בדירה: כדי לסייע לכם ולו במקצת בהליך עיצוב הסלון - להלן 5 טיפים אשר כדאי ליישם בפועל, על מנת לקבל את התוצאה האופטימאלית
תוכן שיווקי
כ' תמוז התשפ"ב / 19.07.2022 12:25

הסלון מהווה את אחד מהחללים החשובים ביותר בדירה ולכן חשוב להשקיע את כל הזמן והמחשבה הנדרשים, על מנת ליהנות בסופו של דבר מהחלל אופטימאלי ומרשים.

בכדי לסייע לכם ולו במקצת בהליך עיצוב הסלון – להלן 5 טיפים אשר כדאי ליישם בפועל, על מנת לקבל את התוצאה האופטימאלית:

בחירת הסגנון העיצובי המתאים

עוד לפני שאתם מתחילים בהליך עיצוב הדירה, ההמלצה היא לבחור את הסגנון העיצובי המועדף עליכם – כאשר, בחירת הסגנון תתווה לכם את הדרך לקבלת החלטות העתידיות ולבחירה של האלמנטים המתאימים לעיצוב הסלון.

קיימים לא מעט סגנונות עיצוביים ביניהם תוכלו לבחור ובין היתר: סגנון בוהו שיק, סגנון מודרני, סגנון וינטג’, סגנון כפרי ורשימת הסגנונות המוצעים עוד ארוכה.

לכל סגנון עיצובי יש את המאפיינים הייחודיים שלו וההמלצה היא לבסס את הבחירה על התרשמות מדוגמאות של עיצובים קיימים לסלונים – כיום, בעידן האינטרנט, ניתן לראות בקלות תמונות של עיצובי סלונים בסגנונות השונים – כדאי גם להעלות על הכתב רעיונות שאתם אוהבים.

תכנון התקציב לעיצוב הסלון

לגובה התקציב אותו תוכלו להקצות לעיצוב הסלון יכולה להיות השפעה לא קטנה על התוצאה הסופית.

כאן חשוב לציין, שגם במקרים בהם התקציב אותו תבקשו להקצות למטרה לא יהיה גבוה במיוחד, באמצעות יצירתיות, השקעה בחיפוש אחר האלמנטים השונים אשר יהוו חלק ממנו וחשיבה מחוץ לקופסא, תוכלו ליהנות בסופו של דבר מתוצאה מרשימה.

בכל מקרה, גובה התקציב יוכל גם להשפיע במידה רבה גם על השאלה אם להסתייע בשירותיו של מעצב פנים לצורך המטרה, או לחסוך את ההוצאה הכספית ולעצב את הדירה באופן עצמאי.

כמובן, שאם אתם מתכננים להשקיע סכומים גבוהים בעיצוב ובקניית האלמנטים השונים אשר יהוו חלק מהסלון, תוכלו תמיד גם לעשות ביטוח תכולת דירה, כך שתוכלו להגן בצורה מקסימאלית על ההגנה שלכם.

חשיבותם של מיקומים

יש לתכנן בצורה חכמה את המיקומים של האזורים השונים בסלון – בהליך תכנון המיקומים, יש לשים דגש על מיקום החלונות המהווים את פתחי האור – בהתבסס עליהם יש למקם את האזור  בו תמקמו את הספות והשולחן.

בחירת הספות המתאימות

ספות הסלון מהוות את אחד מהאלמנטים המרכזיים, החשובים והמשמעותיים ביותר בסלון – כאשר, לספות יש השפעה הן על הפונקציונליות ועל הנוחות בסלון והן על הנראות של הסלון.

מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה להשקיע זמן ומחשבה בבחירת הספות. בהליך הבחירה חשוב לשים דגש על פרמטרים כמו: כמות הדיירים אשר אמורים ליהנות מהספה, גודל הסלון ומבנה הסלון וכיוצא בזה.. כמובן שבבחירת הספות כדאי גם לשים דגש על איכות החומרים, על התחזוקה והניקיון ועל כל פרט אחר אשר יאפשר לכם ליהנות מהבחירה שלכם לאורך תקופת זמן ארוכה.

לדאוג לקשט את הקירות

ישנן לא מעט פעולות שהן כביכול קטנות (וגם לא כאלה הכרוכות בהוצאות כספיות גדולות), אבל יכולה להיות להן השפעה גדולה על עיצוב הסלון.

הפעולות הללו יכולות לבוא לידי ביטוי בקישוט או “הלבשת” הקירות. באפשרותכם לבחור בתמונות מתאימות – כאשר, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של תמונות מגוונות ומיוחדות כאשר בין האפשרויות – להדפיס תמונות על קנבס, לקנות סטים של תמונות קטנות או לקנות תמונות גדולות אשר יתפסו את רוב שטח הקיר.

אפשרות נוספת היא לעשות שימוש בטפטים או במדבקות קיר מעוצבות – הודות לטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, ניתן למצוא כיום היצע רחב של טפטים ומדבקות קיר בעיצובים מיוחדים ומרשימים – כאשר, בחלק מהמקרים ניתן להזמין טפטים בעיצוב אישי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות