השרה תמר זנדברג: “בנט נכנע למכונת הרעל. מאוד התאכזבתי”

השרה להגנת הסביבה מסבירה מדוע לא תתמודד לראשות מרצ ומדוע ניצן הורוביץ לא הצליח בתפקיד יו"ר המפלגה • וגם על הוטו שהוטל על המינוי של יוסי ביילין ליו"ר רשות הטבע והגנים
חרדים 10
כ' תמוז התשפ"ב / 19.07.2022 10:46

השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג אומרת כי החלטתה לקחת ‘פסק זמן’ מהחיים הפוליטיים נבעה מהרצון לאפשר מקום לכוחות חדשים.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

בראיון ל’ישראל היום’ הסבירה: “זו בסוף שליחות, אף אחד לא נולד בכנסת ומי שמנסה למות בכנסת זה או בנסיבות טרגיות או בנסיבות פתטיות. הרגשתי שזה מה שנכון לי ומה שנכון למרצ, לתת מקום לכוחות חדשים”.

זנדברג התייחסה לשאלה אם יו”ר המפלגה, ניצן הורוביץ, נכשל: “ליושב ראש, וגם אני הייתי יושבת ראש, יש אחריות כוללת. הוא אחראי להבאה של זועבי למפלגה ולתחזוק של האנשים. במובן הזה אין ספק שזה לא הצליח. חלק מהמצב של מרצ והכעס של מצביעי הבייס קשור למה שקרה עם זועבי”.

כשנשאלה אם היא תומכת בזהבה גלאון או ביאיר גולן לראשות מרצ – השיבה: “אני שמחה שיש לי את הפריבילגיה לא לנקוט עמדה – לפחות לא בשלב הזה, כדי לסייע למרצ כולה. אני גם לא בטוחה שאנקוט עמדה בעתיד”.

על בן זוגה, אורי זכי, יו”ר הנהלת מרצ ששוקל להתמודד בפריימריז לרשימה, אמרה: “אני חושבת שמגיע לישראל ולשמאל שהוא יתמודד, הוא מנהיג חשוב שעוד צפויות לו עלילות רבות”.

זנדברג הגיבה גם להחלטת נפתלי בנט ואיילת שקד הטילו וטו על המינוי של יוסי ביילין ליו”ר רשות הטבע והגנים.

‏”מאוד התאכזבתי. בנט הבטיח לי בשיחה לפני כן שתהיה תמיכה במינוי. אחר כך הוא הסביר שהוא הטיל וטו בגלל הלחץ של שרי הימין. זו למעשה כניעה למכונת הרעל ופסילת איש שמאל רק בשל עמדותיו – בדיוק הפוך ממה שעשינו בממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות