חדר קטן בקומה 8: מסע ההשפלה שיאיר לפיד מעביר את נפתלי בנט

אחרי חילוף התפקידים: אנשיו של יאיר לפיד הציעו לראש הממשלה החליפי חדר קטן בקומה 8 בבניין משרד ראש הממשלה • בסביבתו של בנט נעלבו וטענו: "זו הצעה משפילה" • ואיך נגמר? בנט החליט להעביר את לשכתו ואת סדר יומו למשכן הכנסת, שם יש לו חדר מתוקף היותו ח"כ
חרדים 10
כ' תמוז התשפ"ב / 18.07.2022 22:51

המתיחות בין בנט ללפיד: אחרי שראש הממשלה החליפי נפתלי בנט החרים ישיבת ממשלה אחת, לא הגיע לחלק מאירועי ביקור הנשיא ביידן, ואיחר איחור מופגן לישיבת ממשלה נוספת – היום (שני) פורסמה תקרית נוספת שהחריפה את המתיחות בינו לבין ראש ממשלת המעבר.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

לפי דיווח של מיכאל שמש ב’כאן חדשות’, מיד אחרי שסיים את תפקידו כראש ממשלה, במשרד ראש הממשלה חיפשו לשכה לנפתלי בנט. לאחר שלא מצאו לו לשכה הולמת בבניין, שידוע כמיושן וצפוף, הוצע לו להשתמש בחדרה של נעמה שולץ – מי שהייתה מנכ”לית משרד רה”מ החליפי וכעת מכהנת כמנכ”לית משרד ראש הממשלה.

מדובר בחדר קטן בקומה השמינית בבניין משרד ראש הממשלה.

בסביבת בנט טענו שמדובר ב”הצעה משפילה”.

בעקבות כך, בנט החליט להעביר את לשכתו ואת סדר יומו למשכן הכנסת, שם יש לו חדר מתוקף היותו ח״כ.

המצב שבו לרה״מ החליפי אין לשכה מרווחת הוא חדש. לפיד וגנץ ששימשו בתפקיד נהנו מהלשכות במשרד החוץ ובמשרד הביטחון, מה שכמובן לא רלוונטי עבור בנט.

בתוך כך, גורמים שמעורבים בפרטים אומרים שאם לפיד היה רוצה למצוא עבור בנט לשכה ראויה הוא היה מוצא כזאת.

מסביבת בנט נמסר: ראש הממשלה החליפי מקיים את עיקר סדר יומו מהלשכה בכנסת ועומדת לרשותו לשכה נוספת במשרד רה״מ.

יצוין, כי לישיבת הממשלה  השנייה, שנערכה אתמול, בנט לא הגיע למעמד הפתיחה למרות שהיה במשרד ראש הממשלה. הוא עמד מחוץ לדלת, ורק אחרי שהתקשורת יצאה לאחר הצהרת לפיד, נכנס פנימה.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סמוטריץ
    19/07/2022 13:47
    מלכה שוורץ
  1. סמוטריץ תמיד גורם לבעיות..זה נאה לו וזה לא..

  2. דיווח
    19/07/2022 16:04
    ג"ון הרינקס
  3. ..אני בדרך כלל לא נהנה מהאוכל שאני אוכל..אבל קרה דבר מפלא..מיום שהנוכל הקירח הודח מראשות הממששה..ולפיד משפיל אותו יום יום..יש לי תיאבון ועונג לאכול ולשתות..כשאני רואה חצוף ואכזר שרימה את עם ישראל וציפצף על כולם.העיקר כדי לקבל. כבוד מדומה של מאבטחים.מכוניות.ותואר..זהו זהו לא נשאר כלום..וכעת הוא לומד מהי..חברות מזוייפת..בעטת בחברים שרוממו אותך וזרקת אותם לכלבים..לפיד החלול מלמד אותך. שהוא קק השתמש בך.כדי לחסל אותך פוליטית..תודה תודה ללפיד על כך שהוא משפיל את הקירח מרעננה..וזה בשליחות מלכו של עולם..שמשפיל את הגאוותן..שהשתלט על המדינה בשביל טיפת כבוד..זהו..רפורמי שפל סע ליוון ולגיהנם.אף אחד לא מתעניין בך..תתפוצץ את ביבי מעריצים מיליוני אזרחים למרות כל ההכפשות..אהה אגב נוכל וגנב תחזיר את ה 50 מיליון שגנבת לשפץ את ביתך הפרטי..הקב”ה ישפיל אותך עוד ועוד..וזוהי רק ההתחלה ללה ללה ללה לללה……..

  4. יאיר לפיד מתנהג באופן של אני ואפסי עוד
    21/07/2022 11:36
    מה יש לומר
  5. זֹאת הָעִיר הָעַלִּיזָה הַיּוֹשֶׁבֶת לָבֶטַח, הָאֹמְרָה בִּלְבָבָהּ אֲנִי וְאַפְסִי עוֹד. מזלזל יותר מדי.