ברוב מוחץ: מרב מיכאלי נבחרה בפעם השניה ליו”ר מפלגת העבודה

מיכאלי זכתה ביותר מ-82% מקולות המצביעים במפלגה • מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני, שהתמודד מולה זכה ל-16% קולות בלבד • "מאז שנת 92' עדיין לא קרה מצב שבו יו"ר מפלגה נבחר פעמיים ברציפות"
אריה ריבקינד
י"ט תמוז התשפ"ב / 18.07.2022 20:18

בפעם השנייה ברציפות: יו”ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי, ניצחה הערב (שני) בבחירות הפנימיות לראשות המפלגה.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

מיכאלי גברה על מזכ”ל המפלגה ערן חרמוני, כאשר קיבלה 82% מהקולות לעומת חרמוני שקיבל 16% קולות בלבד.

בפריירמריז הצביעו 43% מבעלי זכות ההצבעה.

15,070 חברי וחברות מפלגה הצביעו בבחירות הפנימיות: 12,429 מהם הצביעו למיכאלי, בעוד 2,435 הצביעו לחרמוני. 206 מבעלי זכות ההצבעה נמנעו.

אחוז ההצבעה גדל בכ-35% מהבחירות לראשות המפלגה שנערכו  בפעם הקודמת.

יאיר לפיד בירך את מיכאלי על ניצחונה: “מברך את שרת התחבורה, מרב מיכאלי על הבחירה ליושבת ראש מפלגת העבודה. נמשיך לעבוד ביחד למען אזרחי ישראל”.

גם זהבה גלאון, מי שצפויה להכריז על ריצה לראשות מרצ ולהתחרות על אותו מאגר בוחרים –  הצטרפה לברכות: “מברכת את חברתי מרב מיכאלי על הניצחון המרשים בפריימריז. גאה בך מנהיגות נשית מנצחת.

חרמוני שהפסיד הגיב: “אני שמח על מהלך דמוקרטי מרשים. חשוב לדעת ולכבד תוצאות של בחירות גם כאשר לא מנצחים, וכך בכוונתי לנהוג ולהוות דוגמה לפוליטיקה טובה יותר. ברצוני לברך את יו”ר המפלגה מרב מיכאלי על ניצחונה”.

מיכאלי עצמה אמרה הבוקר: “מאז שנת 92′ עדיין לא קרה מצב שבו יו”ר מפלגה נבחר פעמיים ברציפות. זה מרגש אותי ממש ומחזק אותי מאוד שחברי הכנסת מאחורי”.

על האפשרות לחיבור עם מרצ – אמרה: “הניסוי של העבודה ומרצ ביחד כבר נעשה ונכשל. זאת אומרת שמספר המנדטים שיש לשתי המפלגות האלה נחתך בלפחות חצי. הסיכוי שלנתניהו יהיו 61 מנדטים גדול יותר אם העבודה ומרצ ירוצו ביחד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות