“לא צריך שום הצהרת נאמנות”: כך נתניהו הגיב על סערת תליון הזהב

בנימין נתניהו פרסם סרטון תגובה לביקורת - לאחר שתליון זהב עם דמותו תועד בכנס של מתמודדים בליכוד • התלוצץ: "מתי הפריימריז ביש עתיד וישראל ביתנו? סתם, לא יהיה"
אריה ריבקינד
י"ט תמוז התשפ"ב / 18.07.2022 14:53

סרטון בו תועדה היידי מוזס, בתו של הח”כ לשעבר מנחם אליעזר מוזס, המתמודדת בפריימריז של הליכוד, כשהיא מנסה לענוד ‘תליון נאמנות’ לנתניהו על צווארו של ח”כ ישראל כ”ץ – גרר סערה בשמאל ובקרב חלקים בליכוד.

היום הגיב יו”ר האופוזיציה לראשונה על התקרית: “לא צריך שום תליון, לא צריך שום הצהרת נאמנות. הנאמנות שאנחנו צריכים היא נאמנות לערכים ולעקרונות שלנו, לשמירה על ארץ ישראל, על ביטחון ישראל, מאבק באיראן, כלכלה חופשית, הורדת מחירים, יוקר המחיה. אלה הדברים האמיתיים, מעל לכל – נאמנות לדגל שירד, ואנחנו נרים אותו מחדש”.

נתניהו עקץ בסרטון את יש עתיד וישראל ביתנו: “דרך אגב, מתי הפריימריז ביש עתיד ובישראל ביתנו? סתם – לא יהיו”.

אתמול בכנס שארגנה היידי מוזס, היא ניסתה לענוד על צווארו של כ”ץ את התליון – לקול צחוקם של הנוכחים.

התליון נמכר בימים האחרונים באתר ‘רק ביבי’. מדובר בתליון עליו מוטבעים דמותו של נתניהו ודגל ישראל .

התליון מכונה “שרשרת הנאמנות”, ועליו נכתב באתר: “זאת לא רק שרשרת, מדובר פה במסר. אנחנו פה בשביל להחזיר אותו לשלטון. הם יכולים להכפיש, הם יכולים לזלזל, אנחנו כאן כדי להראות אהבה”.

מוקדם יותר, ישראל כ”ץ הגיב בציוץ: “אתמול בכנס בגבעת זאב ניסתה מישהי לענוד לצווארי שרשרת. אני לעולם לא עונד שרשראות, לכן כפי שרואים בסרטון – סילקתי אותה מיד בלי לדעת כלל מה זו השרשרת.

“לא הייתי מתייחס לקוריוז כזה, אלמלא צייצו בתקשורת: ‘ישראל כ״ץ ענד שרשרת עם דיוקן של ביבי’. ככה נראה עיוות מגמתי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות