דרעי: לפיד הזוי מנותק, מדרבן מגיש תכניות לילדים להקים מפלגה

יו"ר ש"ס על המפלגה של לפיד ומנחם טוקר: "אתמול ראינו את הגיחוך. אדם מנותק, הזוי, או שהוא אדם מיואש" • על התמיכה בנתניהו: "אם הגוש לא יביא 61 - זה לא שיש אלטרנטיבות של ממשלות אחרות בראשות גנץ או לפיד" • על סערת הזמרת יובל דיין: "אשריה שמקדשת שם שמיים"
אריה ריבקינד
י"ט תמוז התשפ"ב / 18.07.2022 14:09

יו”ר ש”ס אריה דרעי העניק בצהרים (שני) ראיון לאמיר אבגי ב’יומן הצהרים’ בתחנת הרדיו גלי צה”ל, התייחס לעלייה במחיר הלחם, לתמיכה של המפלגות החרדיות בנתניהו, לניסיונות של לפיד להקים מפלגה חרדית  – ולסערה סביב הזמרת יובל דיין שלא לחצה את ידו של הנשיא ביידן.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

בעקבות הפרסום על ניסיונותיו של לפיד להניע הקמת מפלגה חרדית חדשה עם מנחם טוקר – אמר דרעי: “אתמול ראינו את הגיחוך, אני מקווה שזה היה באמת בדיחה שלפיד מדרבן איזה שהוא איש תקשורת שמגיש תוכניות לילדים להגיש מפלגה בראשות רב. זה מראה או שהוא אדם מנותק, אדם הזוי, אני לא יודע איך להסביר, או שהוא אדם מיואש או שסך הכל זה ספין כדי להראות לציבור שלו”. 

“שלא יעבדו עלינו בעיניים – מחיר הלחם עלה והתושבים משלמים יותר”, תקף דרעי. “זאת לא גזירה שנפלה אתמול מהשמיים, זה כבר הרבה זמן, וכשיש לך כאלה עודפים בקופה – ממשלה עם לב רחום יודעת מה לעשות”.

לאחר העימות בערב שבת בין דרעי לגפני על שאלת התמיכה בנתניהו – אמר יו”ר ש”ס: “אין לי ספק שיהדות התורה, הציונות הדתית, ש”ס והליכוד יקימו ממשלה בראשותו של נתניהו. אם חלילה הגוש לא יביא 61 – זה לא שיש אלטרנטיבות של ממשלות אחרות בראשות גנץ או לפיד”.

דרעי גיבה את הזמרת יובל דיין, לאחר שלא לחצה את ידו של  הנשיא ביידן: “אשריה שמקדשת שם שמיים. היא הודיעה להם מראש שהיא שומרת הלכה, והם הזמינו אותה על דעת זה. כל הכבוד לה שהיא עמדה בזה באומץ”.

בערב שבת, בעקבות ראיון של דרעי בחדשות 12, בלשכת גפני חשו כמי שעל ‘ראש הגנב בוער הכובע’ ומיהרו להגיב: “אין שום קריצה של גפני ללפיד וגנץ. אנחנו הולכים עם הליכוד ועם נתניהו. לרמיזות של דרעי בעניין – אין שום אחיזה במציאות”.

דקות לאחר הודעת לשכת גפני, מלשכתו של אריה דרעי נמסר: “יו”ר ש”ס אריה דרעי, לא אמר ולו ברמז שגפני יקים ממשלה עם גנץ ולפיד. אדרבה, יו”ר ש”ס דרעי בכל ראיונותיו האחרונים, נאלץ לענות על שאלות העיתונאים, באשר למעשיו ואמירותיו של משה גפני.

“בעקבות זאת, דרעי הבהיר, כי ש”ס והחרדים יתמכו אך ורק לראשות הממשלה בנתניהו. אנו שמחים שסוף סוף יצאה הודעה ברורה מטעמו של גפני, שהם הולכים עם הליכוד ונתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות