איזה אמיץ: שליח פיצה הציל ילדה בת 6 מתוך בית בוער • צפו בדרמה

ניקולס בוסטיץ', שליח פיצה בן 25 מאינדיאנה, ראה שריפה ורץ פנימה - פעמיים • בפעם השנייה הוא זינק יחד עם ילדה בת 6 מחלון בקומה השנייה • "כל מה שחשבתי עליו באותו רגע זה 'שאלוהים יהיה איתנו'" • אז מה הפלא שכולם מכנים אותו כעת "גיבור" • צפו בדרמה
חרדים 10
י"ט תמוז התשפ"ב / 18.07.2022 13:53

ניקולס בוסטיץ’, שליח פיצה בן 25 ממדינת אינדיאנה, הפך לגיבור כאשר עשה את הבלתי ייאמן: הוא הציל 5 בני נוער וילדים מבית בוער.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

בתיעוד שפורסם על ידי כבאים שהוזעקו לכבות את השריפה אפשר לראות את הרגע בו ניקולס רץ אל מחוץ ללהבות, כשהוא נושא בזרועותיו ילדה בת 6.

נקולס – שסעיפורו הובא בחדשות 12 – סיפר לכתבים מקומיים על הדרמה: הוא חלף באחת השכונות של העיר לפייט כשראה את הבית בוער, עצר מיד את מכוניתו ורץ לבדוק שאין אף אחד בפנים. עד מהרה, הוא הצליח להעיר ארבעה ילדים ובני נוער בין הגילים שנה עד 18 – שברחו החוצה בעזרתו.

כאשר אחד הנערים סיפר לו שאחותם בת ה-6 עדיין נמצאת בפנים ניקולס לא הסס: הוא  חזר שוב אל הבניין הבוער. כשמצא אותה, זינק יחד איתה מחלון בקומה השנייה ורץ היישר ללוחמי האש שבינתיים הגיעו לזירה.

בשיחה עם כתבי רשת NBC News, הוא  תיאר את הרגע שבו קפץ דרך החלון: “כל מה שחשבתי עליו באותו רגע זה ‘שאלוהים יהיה איתנו’, כי אנחנו חייבים להתחפף מפה”.

ניקולס סבל משאיפת עשן, דימום מאסיבי ושבר בזרועו – ואושפז בבית החולים.

בהמשך התיעוד ממצלמת האפוד של הכבאי אפשר לשמוע את ניקולס פונה לנוכחים ואומר: “בבקשה תגידו לי שהילדה בסדר”.

אחד השוטרים במקום פונה אליו – ומשיב: “עשית עבודה טובה, בחור”.

בת ה-6 אושפזה במצב יציב.

סגן רנדי שרר ממשטרת לפייט, הגדיר את שליח הפיצה כ’גיבור מקומי’.

אבל בוסטיץ’ לא מבין על מה ההתרגשות:  “אני שמח שזה נגמר כמו שזה נגמר. אם הייתי חייב לעשות את זה שוב, הייתי עושה את זה שוב. הייתי מודע היטב לסכנות, בפעם הראשונה שנכנסתי ובפעם השנייה. אבל לא הייתה לי ברירה. כל שנייה הייתה חשובה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות