מכה קשה להורים: קימברלי-קלארק מייקרת את ‘האגיס’ ועוד מוצרים
יוקר המחייה: חברת הטואלטיקה ‘קימברלי קלארק’, שיגרה הבוקר (שני) מכתב לרשתות השיווק, בו הודיעה על עליית מחירים של בין 5.5% ל-9.6% במוצריה שתיכנס לתוקף מ-14 באוגוסט.
מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?
את המחיר הסופי למוצרי החברה יקבעו הקמעונאים.
מוצרי החברה כוללים מוצרים רבים בהם מותג חיתולי ומגבוני ‘האגיס’, מוצרי ההיגיינה הנשית ‘קוטקס’ ומוצרי הנייר של ‘קלינקס’, נייר טואלט של ‘לילי’, את מוצרי המותג ‘ניקול’ ועוד. במוצרים המתייקרים יהיו נייר טואלט, חיתולים, מגבונים, היגיינה מוצרי טיפוח וניקיון הבית.
מהחברה נמסר כי לאור “העלייה המתמשכת במחירי האנרגיה, יבוא הסחורות והשינוע הימי, במקביל להמשך עליה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם של מוצריה, בפרט תאית לנייר, חומר ספיגה לחיתולים ועוד”, החליטה החברה על עליית מחירים, “מתונה יחסית להתייקרויות הללו”.
במכתב ששלח טל רבן, מנכ״ל החברה, נכתב: ״ברצוננו להדגיש כי גם לאחר עדכון המחירים לקמעונאים החברה עדיין סופגת חלק משמעותי מהעלייה ממחירי התשומות שפורטו לעיל״.
נזכיר כי החברה הודיעה על עליית מחירים באפריל 2021, אז עלו מחירי מוצרי הנייר, המגבונים וההיגיינה של החברה בשיעור של 4.4%-7.4%. אז הסבירה החברה כי עליית המחיר חלה בעקבות עלייה חדה ומתמשכת במחירי חומרי הגלם.
תגובות
אין תגובות