בן גביר: ככל שהזמן עובר – גובר הסיכוי שארוץ בנפרד מסמוטריץ’

ח"כ בן גביר על הנתק מיו"ר הציונות הדתית: "פניתי אליו ועד עכשיו לא נפגשנו. אני מוותר לו על המקום הראשון. למה רק אצלנו מחכים לרגע האחרון? להוציא את המיץ לציבור?"
חרדים 10
י"ט תמוז התשפ"ב / 18.07.2022 10:58

הנתק בין בן גביר לסמוטריץ’: יו”ר מפלגת עוצמה יהודית, ח”כ איתמר בן גביר, עדיין ממתין לפגישת משא ומתן עם יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’, שמסרב לעסוק באיחוד הרשימות עד אחרי הפריימריז של מפלגתו בחודש הבא.

מהפכת שירות בתחבורה ציבורית: למה מעכשיו משתלם לנסוע יותר?

בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב’ סיפר בן גביר: “פניתי אליו, אמרתי לו ‘בוא ניפגש’, עד עכשיו לא נפגשנו. אני מוותר לו על המקום הראשון. כל הסקרים מראים מגמה מאוד ברורה בקשר לחוזק שלי, אבל אני רוצה ליצור אחדות כי אני רוצה לנצח את השמאל.

”לצערי אפילו לשבת בחדר אחד כרגע לא מתקיים. נימוקיו של בצלאל איתו, אבל אני מרגיש שכל רגע שאנחנו לא עושים את זה אנחנו פוגעים במדינת ישראל”.

בן גביר שאל למה במרכז-שמאל מיהרו להתאחד ובימין מתמהמהים: ”למה גנץ וסער יכולים להתאחד ואצלנו מחכים לרגע האחרון? להוציא את המיץ לציבור? ככל שהזמן עובר גובר הסיכוי שארוץ בנפרד מסמוטריץ’. אני לא אחכה חודש וחצי עד הפריימריז במפלגת הציונות הדתית כדי להתחיל לדבר”.

יו”ר סיעת הציונות הדתית ח”כ אורית סטרוק הסבירה לערוץ 7, מדוע סמוטריץ’ ממתין עם המו”מ לאיחוד רשימות עם עוצמה יהודית: “אני חושבת שאצה לאיתמר הדרך. זו מערכת בחירות ארוכה וכמפלגה החלטנו לקיים פריימריז וכאשר יהיו תוצאות נבצע את האיחוד ולא לפני כן.

“כל המהומה על לא מאומה הזו לא מוסיפה טוב. הרי אמרנו אנחנו רוצים באחדות הזו, העדפנו שכולם יחד יתחרו על קולות המצביעים, זה לא קרה ולכן בעזרת ה’ נסיים ונשב לאיחוד. פנינו לאחדות והיא תגיע. אני בטוחה שבצלאל ואיתמר ישבו ויסכמו את כל הכמה כמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חבל
    19/07/2022 01:18
    ניר
  1. אח שלנו בן גביר אתה נופל במלכודת שנקראת סקרים.
    דיברת על ימין מאוחד עלה לך השתן לראש ועכשיו אתה רוצה לרוץ לבד?
    חבל תתעורר ודע את מקומך.
    אתה מתחיל לאכזב