אלמנת השוטר התפרצה: “למה לא נותנים לשוטרים לירות? תתבייש לך”

אריאלה, אלמנתו של רס"ר ברק משולם הי"ד, שנדרס על ידי נער פלסטיני בצומת רעננה, התפרצה לעבר השר בר לב: "אתם לא מגנים עליהם!" • האם ספדה מעל קברו: "שאף אחד לא יגיד שזו תאונה. רצחו לי את הילד"
חיים טוויל
י"ח תמוז התשפ"ב / 17.07.2022 20:02

מאות שוטרים, בני משפחה וחברים ליוו הערב (ראשון) בבית העלמין בכפר סבא את רס”ר ברק משולם הי”ד, השוטר שנדרס למוות על-ידי גנב רכב סמוך לצומת רעננה – בדרכו האחרונה.

משולם הי”ד הותיר אחריו אישה ושני ילדים, הורים ואחים.

עם תחילת ההלוויה זעקו בני משפחתו של משולם: “הוא רצח לנו את ברק בדם קר. זה לא גנב, זה רוצח”. אחד הנוכחים בהלוויה זעק לעבר המפכ”ל קובי שבתאי: “תתביישו, שוטרים יוצאים ולא חוזרים הביתה”.

אמו של ברק משולם ספדה לו, כשהיא אוחזת במדי השוטר שלו: “מלח הארץ, אגדל את הילדים שלך. שאף אחד לא יגיד שזו תאונה. רצחו לי את הילד”.

האלמנה אריאלה ספדה: “אהבת חיי כבר 11 שנה, אני יום יום אספר איזה אבא היית. אתה החיים שלי, אתה גיבור. תודה שלימדת אותי מהי אהבה. אוהבת אותך לנצח נצחים”.

אלמנתו של השוטר זעקה לעבר מפכ”ל המשטרה בזמן דברי ההספד שנשא בהלווייה: “בפעם הבאה תיתן להם לירות”.

היא התפרצה גם לעבר השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, לאחר שסיים את הספדו: “תגנו על השוטרים, למה אתם לא נותנים להם אישור לירות? אתם לא מגנים עליהם. נשות השוטרים שעומדות פה לא יודעות אם מחר ידפקו גם בדלת שלהן”.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של הנער הפלסטיני בן ה-17 החשוד בדריסה בעשרה ימים, אך שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, אריאל סלטו, האריך את מעצרו ביממה אחת בלבד.

משולם הי”ד החל את דרכו במשטרה בשירות חובה כלוחם מג”ב בין השנים 2011-2014 ומיד לאחר מכן התגייס למשטרה כסייר בתחנת כפר סבא.

הוא נדרס למוות על ידי הנער מרמאללה, שפגע בו עם רכב גנוב בכביש 4 סמוך לצומת רעננה לכיוון דרום. גנב הרכב נמלט מהמקום ונעצר לאחר שעות, בחשד לרצח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות