BDP נדל”ן: נוכלים בעולם הנדל”ן? ככה אפשר לזהות אותם!

יאיר בושרי, בעליה של BDP נדל"ן: "נוכלים הופכים יותר ויותר יצירתיים בכל הנוגע לביצוע הונאה בשוק הנדל"ן. הם משנים את הטקטיקה שלהם ומשתמשים בדרכים חדשות להונאת אנשים" • "לכן חשוב לי' בתור בעלים של BDP נדל"ן' להסביר למשקיעים כיצד לזהות נוכלים בעולם הנדל"ן וממה להיזהר מראש" 
תוכן שיווקי
י"ח תמוז התשפ"ב / 17.07.2022 12:19

BDP נדל”ן או בשמה המלא בי.די.פי השקעות נדל”ן בע”מ הינה חברת נדל”ן בבעלותו של יאיר בושרי, אשר מעוניין ללמד אותך כיצד לזהות נוכל, כך שתוכל להימנע מרמאות. רמאים אלה משתמשים בתחבולות שונות והונאות’ כדי לפתות קונים תמימים לקנות נכסים במחיר מופקע או אפילו נכסים שלא קיימים.

ישנן דרכים רבות לזהות רמאי, אך הדרך הקלה ביותר היא להיות מודע לטקטיקות שלו. הנה כמה מהטקטיקות האלה:

– הם יגידו לך שהם סוכן של חברה מוכרת, אבל יספקו לך רק כתובת מייל או מספר טלפון במקום שם וכתובת של החברה;

– הם יציעו למכור את הנכס שלהם במחיר נמוך ממה שהוא שווה, כדי שזה ייראה כאילו מדובר בעסקת מציאה;

– הם יגרמו לך לחתום איתם על חוזים מבלי להסביר את מה שהם אומרים בפירוט;

– הם ישלימו את המכירה הראשונית, אבל מסרבים להעביר אינפורמציה נוספת עד שתשלם להם קצת כסף נוסף;

– הם יבקשו כסף מראש לפני שהם בכלל ראו את הנכס שלך או ביצעו בדיקה נאותה;

– הם עשויים להציע לך מחיר נמוך במיוחד מבלי לעשות שום מחקר על האזור או נכסים דומים וייתכן שהנכס במיקום לא טוב ובסביבה לא כפי שציינו.

מה לעשות אם זיהיתי נוכל בשוק הנדל”ן? 

יאיר בושרי הבעלים של BDP נדל”ן (בי.די.פי השקעות נדל”ן בע”מ) מסביר כי עלינו להיות ערניים ומודעים לנוכלים הללו ולפעול ברגע שהם מזוהים.

הנוכלים בשוק הנדל”ן הם בעיה גדולה. הם יכולים להרוויח הרבה כסף על ידי מכירת נכסים שאינם בבעלותם לקונים תמימים ואז להיעלם ללא עקבות. הדרך הטובה ביותר לזהות את הנוכלים הללו היא על ידי חיפוש אחר דפוסים בהתנהגותם.

אם זיהיתם נוכל בשוק הנדל”ן, אז חשוב לדעת מהם הצעדים המשפטיים בהם יש לנקוט. אתה יכול לדווח עליהם לרשויות ולהגיש נגדם תלונה.

רשויות אכיפת החוק אחראיות לחקור ולהעמיד לדין כל פושע. רשויות אכיפת החוק מסתמכות על ראיות כגון הצהרות עדים, טביעות אצבעות או קטעי וידאו כדי להעמיד לדין נוכלים.

אם נעקצתי בתחום הנדל”ן – מה עליי לעשות?

יאיר בושרי מסביר כי הדבר הראשון שעליך לעשות אם נעקצת על ידי נוכל בשוק הנדל”ן הוא לדווח. אתה יכול לדווח עליהם למשטרה או אפילו בעילום שם באמצעות שירות מקוון כמו Crime Stoppers.

כמו כן, עליך להיות מודע לכך שישנן דרכים רבות אחרות להגן על עצמך מפני נוכלים בכל הנוגע לקנייה או מכירה של בית.

אם אתם חושדים שנפלתם קורבן של נוכל, חשוב לפעול במהירות. דווח מיד על האירוע למחלקת המשטרה המקומית שלך והגש תלונה לוועדת הסחר הפדרלית.

חשוב לדעת כיצד להגן על עצמך מפני הנוכלים הללו והונאות שלהם. הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא להיות מודע למה שהם עושים ואיך הם עשויים לנסות להערים עליך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות