משרד הבריאות מזהיר מסכנת חיים: תוסף הרזיה Zero Fat מכיל אקסטזי

בדיקת מעבדה שנעשתה לכדורי Zero Fat, תוסף שנמכר בישראל לירידה במשקל, גילתה נוכחות של חומרים מסוכנים - ובהם גם אקסטזי • "נטילת הכדורים הללו מהווה סכנת חיים מיידית"
תמי גיל
י"ח תמוז התשפ"ב / 17.07.2022 11:49

משרד הבריאות מזהיר מפני צריכת כדורי Zero Fat: המשרד שערך בדיקה של הכדורים שנמכרים באופן לא חוקי למטרת ירידה במשקל, מצא בהם חומרים מסוכנים –  ובהם גם הסם אקסטזי.

באופן חריג מזהירים במשרד, כי נטילת הכדורים מהווה “סכנת חיים מיידית”.

בדומה לכדורים אחרים המיועדים להרזיה, הם נמכרים בעיקר באינטרנט, והמשרד עורך מעת לעת בדיקות על מגוון המוצרים הללו, שבדרך כלל מדכאות את התיאבון וגורמות לירידה מהירה במשקל.

“בבדיקות מעבדה שערך משרד הבריאות בכדורים לירידה במשקל שנמכרים בדרך לא חוקית התגלו חומרים מסוכנים ובכלל זה אקסטזי”, נמסר הבוקר (ראשון) מהמשרד. “משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכת כדורי zero fat.

“בדיקת מעבדה הראתה כי הכדורים הכילו את הסם המסוכן אקסטזי. בנוסף לכך, הכילו הכדורים את החומר הפעיל סיבוטראמין שנאסר לשימוש ושיווק עקב תופעות לוואי לבביות ותופעות לוואי פסיכוטיות. שימוש בכדורים הללו הוא סכנת חיים מיידית ויש להימנע מנטילתן.

“משרד הבריאות קורא לציבור לרכוש תרופות ובכלל זה גם כדורים לירידה במשקל רק בבתי מרקחת ורשתות הפארם, ולהימנע מקניית הכדורים דרך רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט לא מוכרים ולא מפוקחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות