“ראיתי את המוות מול הפנים”: תמר הותקפה בידי איש השירות החשאי

תמר בן חיים, נינתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, הותקפה בידי איש השירות החשאי שהשתתף בהכנות לביקור ביידן • בראיון לחדשות 13 היא שיחזרה את האירוע הקשה: "חשבתי שמישהו בא להרוג אותי, צעקתי - ואין אף אחד"
חרדים 10
ט"ז תמוז התשפ"ב / 14.07.2022 23:55

תמר בן חיים, נינתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל, תושבת ירושלים, שחזרה הערב (חמישי) בריאיון בלעדי ליוסי אלי וסיון אלקלק בחדשות 13, את התקרית שבה הותקפה על ידי איש השירות החשאי האמריקני, בעודה צועדת ליד שוק מחנה יהודה.

איש השרות החשאי הגיע לישראל כדי להשתתף בהכנות לביקור ביידן. ביום שני האחרון, צעדה תמר, לאחר חצות, בשכונת נחלאות  בדרכה הביתה מביקור אצל חברה באזור.

בזמן הליכה וברגע בלתי צפוי, תמר הבחינה בשני גברים חמושים שמתקדמים לעברה, כשאחד מהם החליט לפתע לתקוף אותה באלימות, והכה אותה באגרוף חזק בפניה.

לדבריה, “הוא תקף אותי בחזה, תפס בי חזק, נתן לי סטירה, הוציא לי את העגיל והאוזנייה וזרק לי את הכל על הרצפה. אני באותה השנייה ראיתי את המוות מול הפנים, כי חשבתי שמישהו בא להרוג אותי. את צועקת – ואין אף אחד”.

מאוחר יותר התברר כי התוקף הוא איש השירות החשאי של ארצות הברית. באותו הערב הוא יצא עם חבריו לפאב באזור.

“חבר שלו עמד בצד”, מספרת תמר, “הוא זה ששחרר אותי – אני לא הצלחתי לצאת”.

תמר התקשרה למשטרה והגישה תלונה.

החשוד נעצר לכמה שעות, תוחקר – והועלה על המטוס הראשון לארה”ב. לאחר מכן הוא הושעה מתפקידו, עד להמשך החקירה בעניינו.

“אני חושבת שיש פה חוסר הגינות כלפיי”, אומרת תמר, “הוא לא התנצל. הוא עשה לי נזק נפשי קשה. עד היום הייתי במיטה, הגוף כואב, לא סיפרתי את זה לאנשים, כי לא עיכלתי את זה. ייקח לי זמן להתאושש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות