‘כיתות המריבה’ • השופט: “יומני אינו מאפשר עריכת ביקור במקום”

עיריית בית שמש הגישה בקשה לשופט בית משפט השלום בירושלים להגיע אל בית הספר כדי לראות מקרוב את העובדות • אבל השופט הודיע: "אין לי זמן. אשמח אם יומצא צילום של המקום בסרט"
יוני גרין
ח' אלול התשע"ד / 03.09.2014 20:44

המאבק על ‘כיתות המריבה’ בין פטרוני בית הספר החילוני ‘שפה ותרבויות’ ומשרד החינוך, לבין עיריית בית שמש ורשת החינוך העצמאי המבקשים למקם כיתות של בית הספר החרדי ‘משכנות דעת’ באגף הריק בבית הספר – יידון מחר (חמישי) בבית המשפט השלום בירושלים, בפני השופט גד ארנברג.

מוקדם יותר היום הגיש ראש העיר משה אבוטבול, באמצעות עו”ד אורי קידר, בקשה לשופט לפתוח את הדיון בסיור במתחם בית הספר, כדי שיראה מקרוב את זירת המריבה – ולא מאולם בית המשפט. “בעניין הנדון בהליך זה, יש צורך אקוטי בבחינת העובדות ללא תיווך בבחינת ‘טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים'”.

עורכי הדין ציינו עוד בבקשה מדוע צריך להגיע לסיור בבית הספר: “על מנת לתפוס עד כמה המציאות בשטח רחוקה מן המתואר בתקשורת ובבקשת משרד החינוך, ועד כמה מדובר באירוע פוליטי ותקשורתי, ולא מקצועי או משפטי”.

אלא שהשופט סירב לבקשה והשיב:  “לצערי יומני אינו מאפשר עריכת ביקור במקום לפני הדיון, שכן לפניו קבועים 3 תיקים אחרים. אשמח אם יומצא צילום של המקום בסרט שבו ניתן יהיה לראות את האמור בבקשה”.

שופט בית המשפט אמור להכריע האם צו הסגירה שהוציא משרד החינוך לבית הספר החרדי במקום, כמו גם צו המניעה שהוציא בית המשפט לבקשת הפרקליטות, אכן יישאר בתוקף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעניין לבדוק מה עושה השופט בזמנו הפנוי
    04/09/2014 01:48
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בזמן כשהוא מרשה לעצמו לשחק בנפשות הרכים