בגלל שעישנה בשבת: גרר את זוגתו מהשערות לאורך המסדרון במלון

כתב אישום נגד תושב המרכז בן 38: ביקש מזוגתו לכבד את השבת ולא לעשן, וכשלא הקשיבה לו - תקף אותה באלימות מחרידה • למרות תיעוד מצלמות האבטחה, הנאשם כפר במיוחס לו
חרדים 10
ט"ו תמוז התשפ"ב / 14.07.2022 11:14

יחידת התביעות של משטרת תל אביב הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב המרכז, בן 38, שנהג באלימות מחרידה כלפי זוגתו.

לפי דיווח של אבי כהן ב’ישראל היום’, התקרית החלה לאחר שהאיש ביקש ממנה שתכבד את השבת ולא תעשן. כאשר לא הקשיבה לדבריו, השליך עליה מאפרה, ובהמשך אף תקף אותה וגרר אותה על הרצפה תוך שהוא מושך בשערות ראשה.

על פי כתב האישום, הנאשם התגורר עם המתלוננת במלון דירות בהרצליה. לפני כשבועיים החל ויכוח בין השניים, לאחר שהנאשם דרש כי המתלוננת תכבד את השבת ותימנע מלעשן.

במהלך הוויכוח הוא נטל לידיו מאפרה העשויה זכוכית והשליכה על רגלה הימנית של המתלוננת, שפגעה בה. בהמשך השליך עליה מאפרה נוספת.

המתלוננת יצאה מהדירה ומקץ דקות אחדות שבה אליה, אך גילתה כי דלת הדירה ננעלה. היא החלה להתדפק על דלת הדירה, עד שהנאשם פתח את הדלת ואז, כך על פי כתב האישום, אחז אותה בידה והפילה על הארץ.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין, כי מגרסתה של המתלוננת עולה כי מדובר בנאשם שנוהג באלימות, ולא בפעם הראשונה, זאת על רקע גילויי קנאה.

עוד צוין כי הנאשם, למרות תיעוד וידאו מהזירה, הכחיש כל מגע פיזי עם המתלוננת וכפר במיוחס לו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות