בדרך לישראל ביתנו? דיווח: ‘מגעים בין מתן כהנא ואביגדור ליברמן’

לפי דיווח בחדשות 12, מתקיימים מגעים לצירופו של כהנא למפלגתו של ליברמן • ח"כ יעקב אשר: "טוב שמתן כהנא מצא סוף סוף את מקומו הטבעי" • לשכת כהנא: "אין לנו שום כוונה להתייחס לכל ספקולציה" • ישראל ביתנו לחרדים 10: "ליברמן וכהנא לא דיברו, לא נפגשו ואין שום דבר על הפרק"
אריה ריבקינד
י"ד תמוז התשפ"ב / 13.07.2022 14:02

מתן כהנא יפתיע וישתלב ברשימת ישראל ביתנו בכנסת הבאה? אמנון אברמוביץ דיווח בצהרים (רביעי) בחדשות 12, כי בין יו”ר המפלגה השר אביגדור ליברמן לבין סגר השר מימינה מתקיים מגעים מתקדמים במטרה לצרף את כהנא למפלגה.

לפי אברמוביץ, ליברמן רואה בכהנא מועמד טוב לרשימתו משתי סיבות: האחת היא התנגדותו הנחרצת לממשלה בראשות בנימין נתניהו, והשנייה היא התקווה שסגן השר לשירותי דת יביא למפלגה קהלים חדשים ובעיקר את מה שאותם מגדירים בישראל ביתנו “דתיים ממלכתיים”.

כהנא אמור להחליט בימים הקרובים על המשך דרכו הפוליטית.

לפי שעה, אין לו הצעה אותה קיווה לקבל ממפלגת כחול לבן וגם המגעים שלו להמשך ריצה עם ימינה לא הובילו להסכמות בינו לבין איילת שקד.

ח”כ יעקב אשר הגיב על הדיווח: “טוב שמתן כהנא מצא סוף סוף את מקומו הטבעי. ‘לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא מינו'”.

מלשכתו של מתן כהנא נמסר לחרדים 10: “אין לנו שום כוונה להתייחס לכל ספקולציה”.

מפלגת ישראל ביתנו נמסר לחרדים 10: “ליברמן וכהנא לא דיברו, לא נפגשו ואין שום דבר על הפרק”.

הבוקר התראיין כהנא בגלי צה״ל – ואמר: “ארוץ אך ורק במפלגה שתוודא שתקום פה ממשלת אחדות רחבה, אני יודע שזה מה שהציבור שאני מייצג רוצה עכשיו. הציבור הזה מבין שאם לא תהיה פה ממשלה רחבה – אנחנו הולכים לאסון. זה ממש קריטי לעם ישראל״.

״אם הייתי רוצה ממשלת ימין צרה בראשותו של נתניהו – היא הייתה קמה כבר לפני שלושה שבועות”, הוסיף כהנא ואמר כי הוא רוצה לשמוע התחייבות מחה״כ איילת שקד שהיא לא תלך לממשלה צרה של 61, אם תהיה הזדמנות כזו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות