נתניהו חנך 300 דירות בבית אל: ‘מי ישמור על יו”ש אם לא אנחנו?’

ערב ביקורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בישראל: בנימין נתניהו השתתף בחנוכת השכונה החדשה בבית אל • "הבחירות הן על ממשלה לאומית חזקה או הממשלה הישראלית הפלסטינית השנייה"
אריה ריבקינד
י"ג תמוז התשפ"ב / 12.07.2022 20:35

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נשא היום (שלישי)  דברים בטקס חנוכת שכונת 300 יחידות הדיור החדשות ביישוב בית אל – שנבנו במסגרת הסכם מלפני מעל לעשור.

בטקס השתתפו שרים לשעבר, חברי כנסת, ראשי מועצות ואישי ציבור.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: “יש מי שקורא ליהודה ושומרון שטחים. לא אנחנו. זאת נחלת אבותינו וזכותנו לבנות כאן. הזכות לא הוכרה על ידי מדינות רבות. מול ממשל אובמה עמדנו מול לחצים כבירים. הגדלנו בשמונה השנים הקשות את אוכלוסיית יו”ש בעשרות אחוזים”.

הוא הוסיף: “מי ימשיך לשמור על יהודה ושומרון? מי יעשה זאת אם לא אנחנו? אנחנו נשמור על ההתיישבות, על הזהות היהודית. הבחירות הן על ממשלה לאומית חזקה ואיתנה בהנהגת הליכוד או הממשלה הישראלית – פלסטינית השנייה. אין ללפיד ולגנץ ממשלה אחרת, אלא רק ממשלה שתלויה באחים המוסלמים ובשוללי זכותנו על ארץ ישראל”.

ראש מועצת בית אל שי אלון: “בניית השכונה החדשה מגיעה אחרי למעלה מעשור שלא בנינו כאן. התקופה הזו הייתה לא פשוטה עבורנו ואיימה חלילה על עתידה של בית אל. אנו מוקירים תודה לך אדוני ראש הממשלה לשעבר על קידום הבנייה בבית אל למרות הלחצים והקשיים. אנו יודעים שליבך אתנו – עם ההתיישבות ועל כן הערכתנו ותודתנו.

“במעמד זה חשוב לי לומר: איננו שוכחים שבניית השכונה התאפשרה לאחר גירושם של 30 משפחות מבית אל משכונת האולפנה. מערכת המשפט החליטה באטימות מוחלטת לגרש 30 משפחות ציוניות וערכיות מבלי שאף פלסטיני יזכה אי פעם באמת לעבד את האדמה הזאת. אנו דורשים להמשיך לבנות בבית אל ובכל יהודה ושומרון ללא שום קשר לפינוי חלילה.

“זכותנו על ארץ ישראל היא זכות אבות ואינה נתנת לערעור. חבריי, חברי הכנסת היקרים. היום זהו יום חג לבית אל ולהתיישבות ביהודה ושומרון, אנו מודים לכל אחד ואחת מכם על העזרה והסיוע לאורך הדרך. עם זאת, חשוב לי לומר – המלאכה לא תמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות